[ad_1]
چرا برخی از مشاغل بزرگ می شوند اما برخی دیگر هرگز فراتر از کوچک بودن رشد نمی کنند؟ در اینترنت، چرا برخی از افراد به ظاهر فالوورهای زیادی در رسانه های اجتماعی دریافت می کنند، تعداد زیادی سرنخ و ترافیک وب را جذب می کنند و برخی دیگر، با وجود تولید محصولات یا محتوای با کیفیت مشابه، هرگز رشد نمی کنند؟
با رودخانه می سی سی پی آشنا شوید. بزرگترین سیستم رودخانه ای آمریکای شمالی دارای حوضه ای است که 1.2 میلیون مایل مربع و تقریباً 40 درصد از مساحت قاره ایالات متحده را پوشش می دهد. هر رودخانه دیگری در آمریکا ویژگی های اصلی یکسانی دارد: آب و منبع آب. پس چرا همه آنها یک اندازه نیستند؟ منطق رایج به این صورت است: یک رودخانه عظیم باید منبع آب عظیمی برای تغذیه آن داشته باشد.
با این حال، منبع می سی سی پی قدرتمند چیست؟ دریاچه کوچک 1.7 مایل مربعی Itasca. پس چگونه میسیسیپی تا این حد عظیم میشود؟ راز این است که آب بیشتری در منبع آن وجود دارد، این است که اکثر آب از هزاران شاخههای فرعی تامین میشود.
مفروضات مشابهی هنگام مقایسه یک کسب و کار کوچک با یک رقیب قدرتمند اتفاق می افتد. منطق رایج حکم می کند: از آنجا که آنها پول و منابع بیشتری دارند، مشتریان بیشتری به دست می آورند. منبع آنها عظیم است.
واقعیت حقیقت متفاوتی را نشان میدهد: رقبای بزرگتر صرفاً انشعابات بیشتری دارند. صدها انشعابات همگی کمی بیشتر به ترافیک اضافه می کنند (افراد بازدید کننده). از آنجایی که آنها بار مشتریان در حال رشد را در بسیاری از انشعابات پراکنده میکنند، فشار کمی بر روی یک روش واحد برای تولید نتایج وجود دارد که به زمان و تلاش لازم برای بلوغ هر شاخه کمک میکند.
بیشتر کسبوکارها برعکس عمل میکنند: آنها روی چیزی مانند رسانههای اجتماعی یا تبلیغات سرمایهگذاری میکنند و انتظار دارند که یک انشعاب تمام نتایج مورد نیازشان را تولید کند. این همه فشار فروش را در یک مکان قرار می دهد و باعث می شود رشد یک شانس باشد. رایج ترین نتیجه؟ این “کار نمی کند” و بنابراین به موضوع بعدی می پردازد: فقط برای اینکه دوباره با همان ناامیدی و هدر دادن پول روبرو شوم.
میسیسیپی را تقلید کنید تا بهطور اساسی آنلاین شوید
یک راه ساده تر و قابل اعتمادتر وجود دارد که از چگونگی توقف ناپذیر شدن رودخانه می سی سی پی تقلید می کند. من آن را “فرمول ترافيك ترافيك” مي نامم.
گرفتن یک نفر از 10 شاخه مختلف (روش هایی مانند فیس بوک، تبلیغات، سئو و غیره) بسیار ساده تر و ارزان تر از تلاش برای جذب 10 نفر از یک شاخه است. مقیاس بندی به موضوع اضافه کردن انشعابات و/یا افزایش ترافیک از شاخه های موجود در قطعات کوچک تبدیل می شود. آیا می خواهید نتیجه را دو برابر کنید؟ فقط یک نفر بیشتر به هر انشعاب اضافه کنید.
در نهایت، برای ارسال ترافیک انشعابات به جایی نیاز دارید. اینجاست که وب سایت شما وارد عمل می شود. چرا؟ زیرا این تنها املاک و مستغلات در اینترنت است که در آن توجه و کنترل انحصاری بر تجربه مشتری دارید. تصور کنید چقدر احمقانه خواهد بود که به جای اینکه در دفتر خود جلسه ای در یک بیلبورد برگزار کنید. شما هرگز این کار را انجام نمی دهید و نباید نسخه دیجیتال آن را نیز انجام دهید. همیشه آنها را به وب سایت خود ارسال کنید.
رشد در بسیاری از منابع آسان تر از تکیه بر یک کانال واحد برای رشد است
فرمول انشعابات ترافیک: WT (ترافیک وب سایت) = T (x) T (تعداد بار ترافیک)
مراحل اقدام ساده هستند: هنگامی که یک پست در رسانه های اجتماعی ایجاد می کنید، یک تبلیغ قرار می دهید یا هر شاخه ای را اضافه می کنید، هنگام ارسال محتوا به وب سایت خود پیوند دهید. اکثر مردم این اشتباه را مرتکب می شوند که لینک نمایه را کافی فرض می کنند. این نیست. شما باید مستقیماً افراد را به وبسایت خود و به صفحاتی با محتوایی بفرستید که به طور خاص مربوط به هر چیزی است که در مورد آن پست یا تبلیغ میکنید.
ترافیک، سئو و نتایج فروش شما به طور طبیعی بدون نیاز به اتکا به استراحت های خوش شانس یا صرف هزینه های گزاف روی یک پلتفرم به امید موفقیت آن افزایش می یابد. بهعلاوه، چون همه چیز را به وبسایت خود پیوند دادهاید، اگر یک پلتفرم ویروسی شود، شانس همه جانبههای دیگر شما افزایش مییابد زیرا همه چیز را به هم متصل کردهاید.
نتیجه نهایی؟ همه استراتژی های رشد پیچیده به نسخه یا اجرای این استراتژی اصلی خلاصه می شود.
[ad_2]