سخنرانی های سیاسی در نمایشگاه شهرستان نشوبا 2022 آغاز می شود

[ad_1]

شهرستان نشوبا، خانم. (WJTV) – روز چهارشنبه، با برگزاری اولین دور سخنرانی های سیاسی در نمایشگاه شهرستان نشوبا، کانونی از سیاست می سی سی پی آغاز شد.

در سخنرانی‌های سیاسی، چهره‌های برجسته و احتمالاً یک نماینده جدید کنگره، شوواسکی یانگ، حضور داشتند. بومی شهرستان نشوبا نامزد دموکرات ها برای ناحیه 3 است و نماینده فعلی را برعهده خواهد گرفت. مایکل مهمان (R-Miss.) در انتخابات عمومی نوامبر.

سخنرانی یانگ بر فرصت های اقتصادی برای ایالت تاکید کرد و معتقد است که منطقه 3 آماده تغییر است.

“این برای من بسیار مهم است، بازگشت به میان افرادی که در واقع با آنها بزرگ شده‌ام. جامعه‌ای که دوستش دارم و واقعاً به آن اعتماد دارم، یکی از آن‌ها که می‌خواهم نماینده آن باشم و مطمئن شوم که شغل‌های با درآمد خوب را به می‌سی‌سی‌پی می‌آوریم. منطقه سوم کنگره. اینکه ما در حال صرفه جویی در فرصت برای حفظ امنیت اجتماعی در ایالت خود هستیم و مطمئن می شویم که در واقع معافیت های مالیاتی از مشاغل کوچک ایجاد می کنیم، که ستون فقرات جامعه ما است. من فکر می کنم این همان چیزی بود که پیام درباره آن بود. یانگ گفت امروز اینجاست و مردم آن را دوست دارند.

اخبار WJTV 12 همچنین از مایک چانی، کمیسیونر بیمه، که در مورد اختلاف قرارداد در حال انجام مرکز پزشکی دانشگاه می سی سی پی (UMMC) و Blue Cross Blue Shield صحبت می کرد، شنید.

کسی باید بدهد. اما ما دو جالوت سرسخت داریم که نمی‌خواهند بنشینند و صحبت کنند.

ستوان فرماندار دلبرت هوزمن (R-خانم) آخرین سخنران آن روز بود. او به WJTV 12 News نگاهی به آنچه که قانونگذار برای این جلسه آینده، که شامل تقویم تغییریافته مدرسه و مراقبت های پس از زایمان برای مادران است، خواهد داد.

“چگونه می توانیم حقوق نوزادان متولد نشده را جشن بگیریم و بعد از رسیدن به اینجا بگوییم “موفق باشید”. ما بهتر از این هستیم.»

جزئیات قانون پس از زایمان مبهم است، اما یک تمدید برای مادران شاغل است که برای آن تلاش خواهد شد.

سخنرانی های سیاسی روز پنجشنبه 28 ژوئیه ادامه خواهد داشت. برخی از سخنرانان شامل حسابرس ایالتی شاد وایت، دادستان کل لین فیچ و فرماندار تیت ریوز هستند.

[ad_2]

Leave a reply