[ad_1]
به عنوان یک صاحب کسب و کار، احتمالاً زمان زیادی را صرف کار با تیم فروش خود می کنید تا مطمئن شوید که آنها تمام اطلاعات و آموزش های لازم برای فروش محصولات یا خدمات شما را دارند. اما آخرین باری که وقت و انرژی خود را صرف آموزش بقیه کارکنان در مورد نحوه فروش محصول خود کردید کی بود؟ اگر مدتی گذشته باشد، احتمالاً تعداد کمی از فروش ها را از دست خواهید داد. بنابراین امروز میخواستم درباره روشهایی صحبت کنم که میتوانید به همه اعضای تیم خود کمک کنید تا در حال فروش باشند، حتی اگر هنگام درخواست فروش نگران باشند.
فرهنگ فروش را ایجاد کنید.
سریعترین شرکتهایی که رشد میکنند، شرکتهایی هستند که همه در آنها نقش فعالی در رشد کسبوکار دارند. از شخصی که به تلفن ها پاسخ می دهد تا مدیر عامل و همه افراد در این بین. یک فرهنگ شرکتی وجود دارد که در صورت امکان فروش را انجام می دهد. این با کمک به همه اعضای تیم شما شروع می شود که فرهنگ فروش مزایا به همه را درک کند – این به ایجاد فرصت، امنیت و ثبات برای همه اعضای تیم، صرف نظر از عنوان رسمی آنها کمک می کند. داستانهای اعضای تیم را که به مشتریان فروخته میشوند به اشتراک بگذارید و به جشن پیروزیهای شرکت در سراسر شرکت کمک کنید.
کوچک شروع کنید.
یکی از سادهترین راهها برای وارد کردن تیم خود، استفاده از توصیهها است. هرکسی که از Trader Joe’s خرید کرده باشد احتمالاً با این تکنیک آشنا است. صندوقدار اغلب توصیه های خود را بر اساس محتویات سبد خرید شما به اشتراک می گذارد، یا به سرعت به محصولات موجود در سبد شما اشاره می کند که شخصاً آنها را امتحان کرده و دوست داشته اند. چنین کاری ساده و طبیعی برای یک کارمند در صورت استفاده صحیح می تواند ابزار فروش بسیار قدرتمندی باشد. و فشار برای “بستن” فروش بسیار کم است، بنابراین حتی نگران ترین اعضای تیم می توانند این تکنیک را به راحتی اتخاذ کنند.
“لکه بینی” را تمرین کنید.
یکی دیگر از راههای افزایش فروش در سراسر جهان این است که در مجموع در نقطهیابی سرنخ بهتر شوید. اینجاست که متوجه سیگنالهایی میشوید مبنی بر اینکه مشتری بالقوه یا آماده خرید است یا به دنبال ارتقاء یا یک محصول اضافی است. به تیم خود آموزش دهید که شروع به پرسیدن سؤالات درست در تعاملات روزمره کند و سپس فرآیندی را به آنها ارائه دهید تا آنها را به یکی دیگر از اعضای تیم تحویل دهند تا فروش را پیگیری و بسته کنند. این نه تنها تعداد سرنخهایی را که تیم فروش شما به دست میآورد افزایش میدهد، بلکه به کل تیم شما فرصتی میدهد تا بدون توجه به عنوان خود، فعالانه در فرآیند فروش شرکت کنند.
گام آسانسور را تمرین کنید.
تیم فروش شما از صمیم قلب میداند. اما وقتی کسی از فرد فناوری اطلاعات شما در آسانسور می پرسد که برای چه کسی کار می کند، آیا می دانید چه می گویند؟ این یکی را به شانس نگذارید در عوض یک اسکریپت بنویسید و آن را اغلب با کل تیم خود تمرین کنید. ما از چیزی شبیه به این استفاده می کنیم:
فرمول: “میدونی چطور __[insert #1 biggest pain point of your target market that you solve]___، کاری که ما انجام می دهیم این است که ___[insert your biggest solution and benefit to that pain point]___.”
این ساده است، موضوعی است و به همه کمک می کند تا در یک صفحه قرار بگیرند.
با کمی تمرین، همه می توانند به یک فروشنده در شرکت شما تبدیل شوند. با تمرکز بر فرهنگ فروش، شروع کوچک، نقطهیابی سرب و تمرین زمینهای آسانسوری، ممکن است از اینکه چه کسی میتواند به ستاره فروش نامحتمل تیم شما تبدیل شود، متعجب شوید.
[ad_2]