رهبران جکسون می خواهند دستورالعمل هایی برای تعقیب و گریز در شهر ایجاد کنند

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – شهردار جکسون و شورای شهر در تلاش هستند تا دستورالعمل‌های مشخصی را برای اقدامات پلیسی که در تعقیب‌های داغ از همه شهرداری‌ها درگیر هستند، ایجاد کنند.

با ابراز همدردی اعضای شورا برای مرگ اخیر به دلیل تعقیب و گریز، برایان گریزل، عضو شورا، بخش 4، از اداره پلیس جکسون در مورد اقدامات دیگری که می تواند برای دستگیری افرادی که سعی در فرار از دست پلیس استفاده می کنند، پرسید.

جیمز دیویس، رئیس پلیس جکسون، گفت: “ما نوارهای توقف داریم، و اگر نیاز به استقرار آنها داشته باشیم، خواهیم داشت. ما افراد آموزش دیده ایم. ما مربیانی داریم که می دانند چگونه آنها را مستقر کنند.”

عضو شورا، اشبی فوت، بخش 1، تنها عضو شورا بود که به مجوز برای طرح دعوی که قانون اساسی قانون تعقیب داغ ایالت را به چالش می کشد، رای منفی داد. او گفت راه های بهتری برای رسیدن به حل و فصل وجود دارد تا پیگیری دعوا.

او گفت: “نمی‌گوید که این شکایت‌ها علیه چه کسی قرار است باشد، اما من ترجیح می‌دهم راه حل دیگری با رهبران ایالتی کار کنم. شما رهبران فدرال و رهبران شهرستان هستید. و در واقع، من با کلانتر صحبت کردم و با ستوان نیز ارتباط برقرار کردم. فرماندار درباره احتمال وجود یک هلیکوپتر نیروی انتظامی یا چند بالگرد نیروی انتظامی که بتواند در تعقیب و گریز کمک کند تا خطر را برای شهروندان کاهش دهد، گفت.

شورای شهر دستوری را تصویب کرد که بر اساس آن از قانون‌گذار می‌سی‌سی‌پی می‌خواهد تا دستورالعمل‌ها و محدودیت‌های یکنواختی را برای تعقیب پلیس با سرعت بالا در تلاش برای ایمن نگه داشتن تماشاگران بی‌گناه پیش‌نویس و وضع کند.

[ad_2]

Leave a reply