رشد مداوم کسب و کار می خواهید؟ با پرداختن به این چالش های رایج مقیاس بندی شروع کنید

[ad_1]

اکثر صاحبان مشاغلی که من می شناسم مشتاقانه منتظر روزی هستند که محصول، تیم و فرآیندهای شما شروع به بلوغ کنند و با افزایش مقیاس، رشد کسب و کار شما به سمت بالا متمایل شود. انتظار دارید کمی آرامش داشته باشید و از موفقیتی که می بینید لذت ببرید. متأسفانه، بدون تلاش های پیشگیرانه شما برای مقابله با چالش های قابل پیش بینی بازار، رشد اولیه می تواند به سرعت متوقف شود.

در تجربه من، همیشه چالش‌های رشدی وجود خواهد داشت که نمی‌توانید آن‌ها را پیش‌بینی کنید، از جمله فناوری‌های جدید، رکود اقتصادی و تغییرات سیاسی. اما من در اینجا در مورد تغییرات در بازار صحبت می کنم که هر رهبر تجاری خوب باید پیش بینی کند، از جمله موارد زیر:

1. بخش مشتری هدفمند شما دارای محدودیت است.

مهم نیست که مشتریان اولیه شما چقدر هیجان زده به نظر می رسند، هر بازاری یک نقطه اشباع برای فروش های جدید و تکراری دارد. اغلب اوقات، صاحبان مشاغل توسط پذیرندگان اولیه اغوا می شوند، اما نمی توانند برای موج اکثریت اولیه و پذیرندگان دیرهنگام آماده شوند. همیشه بخش بعدی را در نظر داشته باشید.

البته، فراموش نکنید که به طور مداوم با بهترین مشتریان فعلی خود تعامل داشته باشید تا مناطقی را بیابید که می توانید ارزش مشتری را افزایش دهید و رشد بیشتری را برای کسب و کار خود کاهش دهید. ارائه محصولات سفارشی و پشتیبانی شخصی گزینه هایی هستند که اغلب مورد استفاده قرار می گیرند.

2. نفوذ به بخش های جدید مشتریان چندان آسان نیست.

قدم گذاشتن در قلمروهای ناشناخته مستلزم بازاریابی واقعی برای جذب مشتری و هزینه های جدید از طریق رسانه های اجتماعی، روابط عمومی و کمپین های تبلیغاتی است. حمایت از مشتری و تبلیغات دهان به دهان دیگر برای حفظ رشد کافی نیست. از امروز با تلاش های جدید برای جذب مشتری شروع کنید.

در همه موارد، افزایش شناخت برند شما، به ویژه برای بخش های بین المللی، کلیدی است. اینترنت به شرکت‌های کوچک و متوسط ​​کمک کرده تا در صحنه جهانی رقابت کنند، بنابراین ساختن یک برند بین‌المللی یک هدف واقعی برای کسب‌وکارهای بیشتر است.

3. نسل جدید مشتریان انتظار خدمات بیشتری دارند.

پشتیبانی ارائه شده در حال حاضر توسط خدمات محصول می تواند برای جلب رضایت مشتریان جدید ناکافی باشد، زیرا رشد و تصویر شما بیشتر شناخته می شود. آماده باشید تا یک گروه پشتیبانی اختصاصی ایجاد و آموزش دهید که بتواند با پایگاه نصب بزرگ و رو به رشد شما از مشتریان خواستار همراه باشد.

در واقع، مشتریان امروزی به دنبال یک تجربه خرید کاملا به یاد ماندنی هستند، از سهولت یافتن راه حل تا تجربه خرید، و از جمله پشتیبانی. نتایج واقعی نشان می دهد که سطوح جدید تجربه مشتری ممکن است نرخ رشد شما را در طول زمان دو برابر کند.

4. مشتریان ناگهان نسبت به قیمت حساس می شوند.

مشتریان اولیه، با اشتیاق زیاد و گزینه های کمی، مایلند قیمت حق بیمه شما را بپردازند. با گذشت زمان، رشد مستمر ایجاب می کند که مایل به ارائه گزینه های تخفیف و ویژگی های اضافی برای حفظ منحنی رشد درآمد خود باشید. این امر مستلزم بازاریابی خلاقانه و همچنین کاهش هزینه های جدید است.

توصیه می‌کنم دائماً به دنبال استراتژی‌های قیمت‌گذاری نوآورانه باشید، استراتژی‌هایی که ممکن است در بخش‌های دیگر تکامل یافته باشند، اما می‌توانند با بازار شما سازگار شوند. مثال‌ها ممکن است شامل گزینه «قیمت خود را نام ببرید»، افزونه‌های رایگان یا شرایط استفاده نامحدود باشد.

5. یک رقیب قدرتمند جدید وارد بازی می شود.

ممکن است فکر کنید بازار را با فرآیند منحصر به فرد، اسرار تجاری یا حق ثبت اختراع خود مسدود کرده اید، اما همیشه راه هایی وجود دارد که بازیکنان جدید بتوانند مشتریان بالقوه شما را جذب کنند یا جلوی رشد را بگیرند. همیشه روی مجموعه بعدی بهبود راه حل ها یا یک کمپین بازاریابی جدید کار کنید.

6. هزینه های عملیاتی با افزایش مقیاس کسب و کار شما افزایش می یابد.

همانطور که شرکت شما به بخش های جدید بازار و حجم های جدید تبدیل می شود، آن مکان پایه واحد و تیم های کوچک دیگر کافی نیستند. املاک جدید و ساختمان های اداری هرگز در برنامه شما نبودند. از هم اکنون برای هزینه های عملیاتی جدید، از جمله جابجایی افراد، مزایا و آموزش برنامه ریزی کنید.

هر صاحب کسب و کار هوشمند می داند که باید در برابر این اصرار برای تکیه کامل بر فرآیندهای تکرارپذیر برای اطمینان از رشد مستمر مقاومت کند. در واقع، کاملا برعکس، شما باید همیشه برای اختراع مجدد کسب و کار خود برنامه ریزی کنید، یا حداقل نوآوری را به طور منظم معرفی کنید.

سرعت تغییر در بازار در حال افزایش است و توانایی شما برای ادامه دادن کلید رشد شماست.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

[ad_2]