راه های هوشمند برای جذب کارکنان از راه دور در طول استعفای بزرگ

[ad_1]

قبل از همه‌گیری COVID-19، یک شرکت کاملاً توزیع شده، مزیت منحصر به فردی را نسبت به سایر کارفرمایان ایجاد کرد. برای سال‌ها، فریب یک شغل کاملاً از راه دور به شرکت من کمک کرد تا استعدادهای برتر را جذب کند. سپس، در شروع همه‌گیری، یک دهه تجربه ما در کار از راه دور یک بار دیگر ما را از رقبای خود جلوتر قرار داد. ما با خوشحالی مملو از بهترین رزومه هایی بودیم که صنعت می توانست ارائه دهد. اما اکنون، حتی شرکت‌های راه دور که تمرین‌کرده‌اند، متوجه شده‌اند که در بحبوحه استعفای بزرگ، باید کارهای بیشتری انجام دهند تا برجسته شوند و بهترین‌ها را جذب کنند.

از آنجایی که شرکت‌ها به سیاست کار از راه دور یا ترکیبی روی آورده‌اند، بسیاری از آنها صرفاً بر روی شبیه‌سازی محیط کار اداری در خانه‌های کارمندان تمرکز کرده‌اند. با این حال، کارفرمایان برجسته دلیل واقعی جذابیت کار از راه دور را پذیرفته اند: انعطاف پذیری.

این سازمان‌ها به کارمندان بهبودهایی در کیفیت زندگی ارائه می‌دهند – مانند استقلال مکان، آزادی مالی بیشتر، کنترل بر برنامه‌هایشان، و زمان بیشتر با کودکان و اعضای خانواده. مهمتر از آن، آنها فقط نمی گویند که این چیزها را ارائه می دهند. آنها در واقع به آنها پیشنهاد می کنند.

این شرکت ها فراتر از خط مشی استاندارد کار از خانه هستند تا به اعضای تیم اجازه دهند از هر کجا کار کنند. یک مطالعه در سال 2019 توسط MetLife نشان داد که اجازه دادن به کارمندان برای زندگی در خارج از کشور باعث افزایش روحیه می شود که هم به نفع فرد و هم برای سازمان است.

این سازمان ها به جای سنجش بهره وری بر اساس مدت زمانی که کارمندان پشت میز خود می گذرانند، اعضای تیم را تنها بر اساس نتایج پاسخگو می دانند. در واقع، آنها تمام تلاش خود را می کنند تا کارمندان از راه دور را از کار شبانه روزی منصرف کنند. به عنوان مثال، تیم ما از ردیابی زمان استفاده می‌کند تا مطمئن شود که کارمندان اضافه کاری نمی‌کنند و روی کار معناداری متمرکز هستند که باعث می‌شود احساس ارزشمندی و رضایت کنند.

با این تغییر ارزش ها، به طور ناگهانی برای افراد امکان پذیر می شود که مراقبت از کودک و خانواده را در کنار برنامه کاری خود در اولویت قرار دهند – به جای اینکه مجبور باشند یکی را با دیگری عوض کنند. به طور مشابه، یک سیاست مرخصی سخاوتمندانه – یا حتی نامحدود – می تواند به تیم ها کمک کند تا از فرسودگی شغلی جلوگیری کنند و شاید حتی به تعادل همیشه گریزان کار و زندگی دست یابند.

البته این سیاست ها فقط برای رفاه کارکنان نیست. همه این حسن نیت در قالب اعضای تیم متعهدتر، وفادارتر، با انگیزه و خلاق تر به کسب و کار شما بازمی گردد (که هنگام تلاش برای جایگزینی آنها هزینه ای دوچندان برای شما نخواهد داشت).

به کارکنان با رشد و تحقق پاداش دهید

ایجاد یک فرهنگ شرکتی که آزادی های واقعی اعطا شده توسط کار از راه دور را در بر می گیرد، مطمئناً به جذب کارمندان و همچنین حفظ آنها – تا حدی – کمک می کند. در نهایت، حفظ بهترین کارمندان به توانایی شما در برآوردن نیازهای آنها برای رشد مالی، فکری، حرفه ای و گاهی اوقات حتی معنوی بستگی دارد. در برخی موارد، سازمان هایی که کار معناداری ارائه می دهند، مزیتی به دست خواهند آورد. در برخی دیگر، شرکت هایی که راهنما و فرصت های رشد سریع را ارائه می دهند، برنده خواهند شد. دیگران با ایجاد ترکیبی منحصر به فرد از مهارت‌سازی، فرهنگ شرکت و پاداش موفق خواهند شد.

هر کدام استراتژی مناسب برای کسب و کار شما است، برنامه‌ای برای اجرای آن از همان روز اول که یک کارمند جدید در تمام دوران حرفه‌ای خود با تیم شما وارد می‌شود، تنظیم کنید. این می تواند به معنای سرمایه گذاری در آموزش آنلاین و رویدادهای مجازی باشد. از طرف دیگر، ممکن است تصمیم بگیرید که یک برنامه مربیگری، گروه شبکه یا تیم بین بخشی برای پروژه های خاص راه اندازی کنید.

صرف نظر از تاکتیک های خاصی که انتخاب می کنید، شناسایی و پاداش دادن به کارمندان با عملکرد برتر بسیار مهم است. مطمئن شوید که بسته‌های پاداش و مزایا را به صورت دوره‌ای مرور می‌کنید تا مطمئن شوید که با روند صنعت، انتظارات کارکنان و فرهنگ شرکت شما همسو هستند. مهمتر از همه، مطمئن شوید که جبران خسارت منصفانه و مستقیم است. هیچ چیز سریعتر از دستمزد نابرابر بدون توجیه اعتماد را بدتر نمی کند.

تصمیم بگیرید که چگونه کسب و کار شما متمایز خواهد شد

اکنون که کار از راه دور به یک امر عادی تبدیل شده است، وقت آن است که شرکت ها عمیق تر در مورد آنچه واقعا برای کارمندان اهمیت دارد فکر کنند. با در نظر گرفتن آنچه که افراد واقعاً از رابطه کارفرما-کارمند می خواهند، کسب و کارها می توانند راه هایی برای متمایز شدن از سایرین برای جذب و حفظ اعضای بهتر تیم پیدا کنند.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

[ad_2]