در 2 کلمه مدیر عامل توییتر فاش می کند که چرا ایلان ماسک به رشد کمک می کند – همه می توانند به آن دسترسی داشته باشند

[ad_1]

توییتر اعلام کرد که ایلان ماسک را به دلیل خرید 73.5 میلیون سهم از این شبکه اجتماعی، ایلان ماسک را به عضویت هیئت مدیره خود منصوب خواهد کرد که او را با 9.2 درصد به بزرگترین سهامدار پلتفرم تبدیل می کند. در حالی که ماسک یک کاربر فعال در این پلتفرم است، او همچنین به دلیل تنفرش نسبت به آن و سیاست ها و عملکردهای آن بدنام است. اما این همان چیزی است که او را به یک دلیل کلیدی برای هیئت مدیره ایده آل می کند، زیرا پاراگ آگراوال، مدیرعامل توییتر، تنها با دو کلمه کاملاً خلاصه می کند.

این چیزی است که هیچ شرکتی نمی خواهد، اما دقیقاً همان چیزی است که بیشتر به آن نیاز دارند. و این چیزی است که هر کسب و کاری دارد.

در یک توییت اخیر در رابطه با ماسک، آگراوال به اشتراک گذاشت که، “او هم یک مؤمن پرشور و هم منتقد شدید خدمات است که دقیقاً همان چیزی است که ما در توییتر و در اتاق هیئت مدیره به آن نیاز داریم تا در دراز مدت ما را قوی تر کند.”

این پیام به دنبال ترس و هیجان بود که ماسک وضعیت موجود را به چالش خواهد کشید. نه فقط به این دلیل که او منابع مالی هنگفتی دارد، بلکه راز سنجش دوام با «معادله نوآوری» یا استفاده از قانون 85 درصد برای افزایش بهره‌وری با انرژی کمتر.

در عوض، به این دلیل است که میلیاردر از شبکه اجتماعی انتقاد می کند.

چیزی که آگراوال می‌داند این است که رشد یک شرکت در حال بلوغ تنها توسط کسانی که از آن حمایت می‌کنند به دست نمی‌آید، بلکه توسط کسانی که این کار را انجام نمی‌دهند به دست می‌آید. زیرا در حالی که سوپرفن ممکن است به شما کمک کند تا صفحه را جابجا کنید، این منتقد است که شما را مجبور می‌کند تا سطح را بالا ببرید.

منتقدان بر رشد تأثیر می گذارند

شما نمی توانید با همان ماندن رشد کنید. و کسانی که تجارت شما را دوست دارند، زیرا عموماً کسانی نیستند که باعث تغییر می شوند.

منتقدان یا حتی مخالفان دقیقاً همان چیزی هستند که اکثر مشاغلی که به دنبال رشد هستند به آن نیاز دارند. آنها کسانی هستند که نماینده همه کسانی هستند که در پایگاه مشتری شما نیستند. آن‌ها می‌دانند که چرا بعضی‌ها طرفدار نیستند – اصلاً مشتری یا کاربر مهم نیست. و از آنجا که آنها انتقادی هستند و به دلیل اینکه نقص ها را می بینند، آنها هستند که می توانند به شرکت کمک کنند تا بر آنها غلبه کند.

از طریق تنوع افکار نوآوری کنید

اگر کل تیم شما متشکل از هواداران فوق العاده است، شما تیم ندارید – شما یک تیم تشویق کننده دارید.

اشتباه بین بنیانگذاران استخدام گروهی همگن از طرفداران است. اما نوآوری بدون تنوع فکری به دست نمی آید. و بنابراین چیزی که هر کسب و کاری در تیم خود به آن نیاز دارد شخصی است که متفاوت فکر کند. یک منتقد این به این دلیل است که از بسیاری جهات، منتقدان مؤثرتر از تشویق‌کننده‌ها هستند.

به عنوان مثال نمایندگان فروش را در نظر بگیرید. سوپر فن مشتاق ممکن است به نظر برسد که انرژی مغناطیسی مورد نیاز برای فروش را دارد، اما آنها واقعا نمی توانند بفهمند که چگونه یا چرا کسی نمی خواهد محصول یا خدمات را بخرد. وقتی به چیزی بسیار وفادار می شویم، برای دیدن عیوب آن تلاش می کنیم. و اگر نسبت به عیوب کور باشیم، نمی توانیم بر آنها غلبه کنیم.

برای غیر مشتریان ارزش قائل شوید

حتی اگر بودجه لازم برای استخدام یک مخالف را ندارید و هنوز مشاور یا مربی حرفه ای کسب و کار مناسب را پیدا نکرده اید، چیزی که دارید گروهی از افراد است که (هنوز) مشتری نیستند. این گروه کلید رشد را در دست دارند، زیرا آنها همه دلایلی را دارند که چرا شخصی که می تواند مشتری باشد، مشتری نیست.

در بازاریابی، صحبت های زیادی در مورد درخواست بازخورد مشتری و تلاش برای کشف اینکه چرا مشتریان محصول یا خدمات شما را انتخاب می کنند، چه چیزی را در آن دوست داشتند و چه چیزی را در مورد آن دوست نداشتند، وجود دارد. اما کلید رشد فقط در مشتریان نیست، بلکه در غیرمشتریان نهفته است.

مانند منتقدان، افراد غیرمشتری هم کاستی های شما را می بینند و رقابت شما را به خوبی می شناسند. با آن، یک کسب و کار می تواند برای غلبه بر کاستی ها، تبدیل نقاط ضعف به نقاط قوت و افزایش سهم بازار کار کند. به عبارت دیگر، کسب و کاری مانند ایلان ماسک بسازید و راه اندازی کنید.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.



[ad_2]