[ad_1]
دلایل استعفای بزرگ به همان اندازه که این جنبش گسترده است متنوع است. بله، مردم میخواهند پول بیشتری دریافت کنند یا عنوان شغلی بهتری میخواهند، اما برخی از افراد خواهان انعطافپذیری بیشتر یا ادامه کار از خانه هستند. بنابراین زمانی که مردم را به دفتر دعوت میکنید، مراقب باشید، زیرا ممکن است برخی از کارمندان برتر خود را از دست بدهید.
جیمز بیلی، استاد رهبری و مدیریت در دانشگاه جورج واشنگتن، میگوید: با بازگشت به محل کار، «سازمانها باید در نظر بگیرند که چگونه میخواهند به مردم احساس بدهند، شما زندگی آنها را تغییر خواهید داد، پس حساس باشید. “
برای شروع، برخی از کارمندان دور شدند، و هر نوع بازگشت به کار لزوماً به یک تغییر عمده نیاز دارد. علاوه بر این، آنها ممکن است قادر به بازگشت به عقب نباشند. در حالی که برخی از مردم ممکن است شهرها را برای فضای بیشتر ترک کرده باشند، برخی دیگر به دلیل افزایش اجاره بها مسکن خود را از دست دادند یا برای مراقبت از عزیزان بیمار نقل مکان کردند. درخواست از مردم برای ریشه کن کردن روالی که دو سال است می شناسند می تواند دشوار باشد، و در برخی موارد ممکن است بخواهید استثنا قائل شوید.
در اینجا نحوه رسیدگی به بازگشت به کار، با ظرافت آمده است:
روشن کنید که چرا مردم را می خواهید برگردند.
به تیم خود بگویید چرا می خواهید آنها را برگردانید: این برای سازمان خوب است، زیرا احتمال وقوع همکاری و برخوردهای خلاقانه زمانی که شما در مجموع هستید بیشتر است. اما برای کارمندان نیز خوب است و شما باید حتما دلایل آن را پخش کنید. بودن در یک دفتر دارای مزایای اجتماعی است، از جمله ارتباط با افراد همفکر و ایجاد دوستی.
ورود به یک دفتر می تواند برای زندگی حرفه ای کارمندان نیز مفید باشد. کارمندان جوان می توانند مهارت های رهبری را به نمایش بگذارند. آنها می توانند با مربیان نیز ارتباط برقرار کنند. تئو وانیو، مدیر عامل 40 ساله ماموران مخفی کاری، مستقر در Cherry Hill در نیوجرسی، میگوید: «وقتی افراد از راه دور هستند، آموزش دادن به آنها و ارائه مهارتهای ظریف و نیاز به آنها برای پیشرفت شغلی بسیار دشوارتر است. سازنده دستیارهای مجازی
اجازه دهید کارکنان مقاومت خود را ابراز کنند.
این احتمال وجود دارد که برخی افراد در برابر بازگشت به محل کار مقاومت کنند. مهم است که این «مقاومتکنندگان فعال»، همانطور که بیلی آنها را میخواند، احساس نکنند که در این فرآیند از نظراتشان دوری میشود، زیرا میتواند باعث ایجاد نارضایتی شود و در بدترین حالت منجر به استعفاهای متعدد شود. به همین دلیل است که چه ملاقاتی با منابع انسانی و رهبری، یک بحث گروهی بین همکاران یا یک بحث خصوصی با یک مدیر، بهتر است مستقیماً از کارمند بشنوید که تردیدها و شرایط آنها چیست. بیلی خاطرنشان می کند که تا زمانی که کارمندی احساس کند در این فرآیند مشارکت دارد، کمتر احتمال دارد که با تصمیمی مخالفت کند.
همچنین باید به حامیان برنامه بازگشت به کار بستری برابر برای بیان دیدگاه ها بدهید، زیرا در بهترین حالت، آنها می توانند از کارکنان مقاوم حمایت کنند و آنها را تشویق به بازگشت کنند. همچنین به خاطر داشته باشید که مدیریت میانی نیز باید آموزش ببیند که چگونه با کارمندانی که بسیاری از آنها مقاوم هستند رفتار کند، زیرا همه کارمندان راحت با رهبری صحبت نمی کنند و ممکن است بخواهند با هر نگرانی به سراغ مدیران مستقیم خود بروند.
قراردادهای کارمندان را دوباره بررسی کنید.
قبل از صحبت با هر کارمندی در مورد جابجایی آنها، قرارداد اصلی کارمند را مجدداً بررسی کنید تا مشخص کنید که در اصل چگونه نوشته شده است. اگر در قرارداد یک کارمند آمده است که آنها باید خارج از دفتر کار کنند یا اینکه محل کار در یک شهر خاص است، ممکن است بخواهید به کارمندی که مهاجرت کرده است یادآوری کنید که انجام این کار قرارداد اصلی آنها و در نتیجه استخدام آنها را نقض می کند. ممکن است به دلیل آن فسخ شود. همچنین، اگر میدانید که افرادی را در دفتر میخواهید، بهتر است آن را در هر آگهی شغلی و مصاحبه ذکر کنید تا داوطلبان بدانند که این اولویت کارفرماست.
سایر گزینه های استخدامی را در نظر بگیرید.
راههایی وجود دارد که میتوانید بهترین کارمندانتان را در اطراف نگه دارید، حتی اگر آنها را ترک کرده باشند. ابتدا می توانید آنها را به عنوان مشاور استخدام کنید. یک موقعیت مشاور می تواند به بازیکنان ستاره شما اجازه دهد که همچنان بدون درگیر شدن فیزیکی در این فرآیند شرکت کنند و این می تواند به معنای بازنگری در قرارداد کارمند شما باشد تا ترتیبی دهید که آنها بر اساس یک برنامه نیمه وقت کار کنند که بهتر با سبک زندگی آنها سازگار باشد. همچنین می توانید موقعیت متفاوتی را در شرکت به آنها پیشنهاد دهید که در صورت وجود چنین موقعیتی به آنها اجازه می دهد از راه دور به کار خود ادامه دهند. اگر مهارتهای مجدد، فرصتهای آموزشی اضافی یا فرصتی برای فرد برای کار با یک تیم جدید ارائه دهید، میتواند فروش آسانتری باشد.
مشوق های بازگشت به کار را ارائه دهید.
ارائه برنامه هایی را در نظر بگیرید که بازگشت را کمی آسان تر می کند. این میتواند شامل مشوقهای نقدی سنتی برای پوشش هزینههای جابجایی، یا هزینههای مراقبت از کودک، یا ساعات انعطافپذیرتر برای زمانی که افراد وارد میشوند، مانند اجازه دادن به کارمندان برای رفتن زودهنگام برای تحویل کودکان باشد. حتی پوشش مراقبت از کودک برای چند ماه می تواند به افراد این فرصت را بدهد که برنامه جدیدی را پیدا کنند، مسکن جدید یا راه جدیدی برای رفت و آمد بیابند. شما همچنین می توانید هزینه های بنزین و حمل و نقل را به کارکنان خود بازپرداخت کنید، هرچند به خاطر داشته باشید که ممکن است گران باشد و اگر آن را برای یک کارمند پوشش دهید، احتمالاً باید آن را برای همه پوشش دهید.
سپس البته غذا وجود دارد. کارمندان توانستهاند به طور کامل از وعدههای غذایی راحت در خانه لذت ببرند، بنابراین ایجاد یک تجربه مشابه میتواند تفاوت ایجاد کند. رابین نیومارک، 40 ساله، بنیانگذار و مدیر عامل نیوبارک بیوتی، یک آبگرم در صحرای نخل در کالیفرنیا، می گوید: «سازمان ما از استفاده از غذا به عنوان یک مزیت به استفاده از آن برای ایمن و شاد نگه داشتن کارمندان تغییر می کند. ما دو بار در روز وعدههای غذایی تحویل میدهیم تا کارکنان محل کار را ترک نکنند و در صفهای طولانی آسانسور و رستورانهای شلوغ منتظر بمانند.»
[ad_2]