خسارات می سی سی پی از گردبادهای مارس به 100 میلیون دلار نزدیک می شود



شارکی کانتی، خانم (WJTV) – مایک چانی، کمیسر بیمه می سی سی پی، گفت که خسارت های ناشی از گردباد 24 مارس در دلتا به 100 میلیون دلار می رسد.

به گفته چنی، خسارات بیمه نشده احتمالاً از این تعداد فراتر خواهد رفت.

وزارت بیمه می سی سی پی (MID) این هفته خدماتی را در آموری برای کسانی که سوالات بیمه ای دارند ارائه می دهد. MID در دادگاه واقع در بزرگراه 25 1619 در آموری، از سه شنبه تا پنجشنبه از ساعت 10:00 صبح تا 2:00 بعد از ظهر واقع خواهد شد.

بازرسان عمومی در این منطقه کار می کنند. تعدیل کننده عمومی حرفه ای است که می توانید برای رسیدگی به ادعای بیمه خود استخدام کنید، اما هیچ ارتباطی با شرکت بیمه شما ندارد.

خسارت گردباد تحت بیمه نامه های استاندارد صاحبان خانه و مشاغل، و همچنین بخش اختیاری بیمه نامه بیمه خودرو پوشش داده می شود.

دفتر Chaney گفت که ساکنان می توانند این مراحل را هنگام ثبت ادعا دنبال کنند:

  • با جمع آوری تمام شماره های بیمه نامه مربوطه، برای ثبت ادعای بیمه آماده شوید.
  • ادعای خود را در اسرع وقت ارسال کنید. خط مشی شما ممکن است از شما بخواهد که اخطار را در مدت زمان معینی اعلام کنید.
  • توجه داشته باشید که اگر یک فاجعه گسترده رخ دهد، شرکت ممکن است رویه های خاصی را ایجاد کند.
  • اطمینان حاصل کنید که به طور کامل با شرکت بیمه همکاری می کنید. بپرسید که چه اسناد، فرم ها و داده هایی برای ثبت ادعا نیاز دارید. تمام مکالمات با شرکت های بیمه، طلبکاران یا آژانس های کمکی را ضبط کنید.
  • اگر خانه شما به حدی آسیب دیده است که نمی توانید در آنجا زندگی کنید، از شرکت بیمه خود بپرسید که آیا پوششی برای هزینه های اضافی زندگی دارید یا خیر.
  • از آسیب عکس/فیلم بگیرید. قبل از اینکه تنظیم کننده شما برسد، خانه خود را برای اقلام آسیب دیده یا گم شده موجودی کنید. این کار روند درخواست شما را سرعت می بخشد.
  • تعمیرات لازم را برای جلوگیری از آسیب بیشتر به اموال خود انجام دهید (پوشش پنجره های شکسته، سقف های نشتی و دیوارهای آسیب دیده).
  • تا زمانی که شرکت بیمه شما ملک را بررسی نکرده و در مورد هزینه تعمیرات به توافق نرسیده اید، تعمیرات دائمی انجام ندهید. آماده باشید تا سوابق هرگونه بهبودی را که قبل از خسارت انجام داده اید به تنظیم کننده ادعاها ارائه دهید.
  • هرگونه اموال شخصی آسیب دیده را برای بازرسی تنظیم کننده نگهداری کنید.
  • از تنظیم کننده توضیح دقیقی در مورد پیشنهاد تسویه حساب بخواهید.
  • با تعدیل کننده های ادعایی که به پرونده شما اختصاص داده شده اند صبور باشید و همکاری کنید. زیان های کوچک را می توان به سرعت تسویه کرد. ادعاهای گسترده بیشتر طول می کشد.
  • تمام رسیدها، از جمله موارد مربوط به تعمیرات موقت تحت پوشش بیمه نامه خود را نگه دارید.