تحقیقات جدید تغییرات بزرگی را که اکثر افراد هنگام ترک شغل خود در سال 2022 ایجاد می کنند را نشان می دهد.

[ad_1]

این یکی از اسرار بزرگ زمان ما است: اگر 47 میلیون نفر در سال گذشته شغل خود را ترک کردند (به همراه 4.3 میلیون نفر دیگر در ژانویه)، همه آنها کجا رفتند؟

به جای آن چه می کنند؟ چرا با نرخ بیکاری حاضر نمی شوند؟ و در وهله اول دقیقاً چه چیزی آنها را ترغیب به ترک سیگار کرد؟

اکنون تحقیقات جدیدی داریم که به بسیاری از این سؤالات پاسخ می دهد و در زیر توضیح خواهیم داد. اما به عنوان یک کارآفرین، تشخیص سه روشی که می توانید برای واکنش به کل این پدیده انتخاب کنید، مهم تر است:

  • می‌توانید باور کنید که مردم به سادگی نمی‌خواهند کار کنند: که به اصطلاح استعفای بزرگ به همان اندازه که یک روند است بهانه‌ای شده است.
  • یا، ممکن است از این ایده که برخی از کارمندان خود – شاید حتی بهترین آنها – را در اثر پدیده ای اجتماعی که درک آن دشوار است، از دست بدهید، ناله کنید.
  • در نهایت، می‌توانید به همه اینها به عنوان یک فرصت فوق‌العاده نگاه کنید – هم برای تقویت عزم با ارزش‌ترین کارگران خود، و هم برای جذب افراد برتر که ممکن است به ترک شغل خود در جای دیگری فکر کنند.

احتمالاً زمان زیادی طول نمی کشد تا بفهمیم کدام دیدگاه در دراز مدت به بهترین نتایج منجر می شود. خوشبختانه، ما به تازگی داده های بزرگی به دست آورده ایم که ممکن است استفاده از آن را آسان تر کند.

پیش از این، من تعداد بسیار زیادی از کارمندان سابق را گزارش کرده‌ام که ظاهراً سال گذشته شغل خود را ترک کردند. برای راه اندازی کسب و کارهای کوچک یا تلاش برای تبدیل شلوغی های جانبی به مشاغل تمام وقت.

بهترین حدس ما در پشت پاکت این است که شاید کمی کمتر از 20 درصد افرادی که شغل را ترک کرده اند، باشد: طبق آمار وزارت کار ایالات متحده، حدود 9.5 میلیون نفر در سال گذشته از 47 میلیون نفر فوق.

اما هنوز 80 درصد باقی می ماند. بنابراین چه چیزی آنها را تحریک می کند و بعد از ترک سیگار چه می کنند؟ اینها قسمت هایی است که ما به تازگی یاد گرفته ایم. Pew Research که آخرین مطالعه خود را در مورد این پدیده منتشر کرد، به دو نتیجه کلیدی رسید که فکر می کنم برای شما جالب خواهد بود:

  • اولاً، افراد به دلایل مختلفی شغل خود را ترک می کنند که برخی از آنها شما را شگفت زده نمی کند. انگیزه های اصلی: نارضایتی از دستمزد (63%)، اعتقاد به محدود بودن فرصت های پیشرفت (همچنین 63%)، یا عدم احساس احترام در محل کار (57%).
  • اما، کاری که بعد از آن انجام دادند کمی شگفت‌انگیزتر بود: بیش از نیمی از کارمندان (53٪) که شغل خود را در سال 2021 ترک کردند، گفتند که از فرصت تغییر شغل (نه فقط شغل) و یافتن چیزی که وعده رضایت‌بخش‌تر است، استفاده کردند. در دراز مدت

به عنوان یک صاحب کسب و کار، این جایی است که فرصت شما نهفته است. اگر افراد در حال تغییر شغل هستند، پس مانند یک کارآفرین خوب، ممکن است به این مشکل به عنوان مشکلی نگاه کنید که می توانید حل کنید – و صادقانه بگویم، آن را به نفع سازمان خود حل کنید.

این از نظر عملی چگونه به نظر می رسد؟ من فکر می کنم سه چیز کلیدی وجود دارد که باید به آنها فکر کرد:

1. مایل به آموزش کارکنان جدید و کمک به انتقال شغل باشید.

به نظر می‌رسد که این فقط کاربرد ریاضیات ساده است: اگر بیش از نیمی از آن 4 میلیون کارگر یا بیشتر در ماه به دنبال مشاغل جدید هستند، نه فقط مشاغل جدید، پس منطقی است که به عنوان کارفرمایی که از مشاغل با استعداد استقبال می‌کند، شهرت داشته باشید. سوییچرها

2. از افرادی که نمی خواهند آنجا باشند حمایت کنید.

از نظر آماری، احتمالاً کارمندانی دارید که رویاپردازی می کنند تا کار دیگری انجام دهند. آیا برای هر دوی شما مفید خواهد بود اگر بتوانید ریسک انجام آن «کار دیگری» را در جای دیگر برای آنها آسان‌تر کنید؟ (به عنوان مثال: تونی هسیه فقید، بنیانگذار Zappos، به کارمندان 1000 دلار برای ترک پیشنهاد می دهد.)

3. همیشه در حال استخدام باشید.

حتی در یک بازار کار به ظاهر فشرده، ما اکنون یک رژه بی پایان از فرصت های استخدام داریم. بنابراین، آیا شما یک فروشگاه خرده فروشی سه نفره یا یک شرکت 5000 کارمند دارید، منطقی است که تقریباً با هر کسی که ملاقات می کنید به عنوان یک کارمند بالقوه یا شخصی که ممکن است شما را با کارمند بعدی خود آشنا کند رفتار کنید.

هر چه بیشتر بتوانید فرهنگی ایجاد کنید که در آن یکی از ارزش های کلیدی شما چیزی در امتداد این موارد باشد: “ما سخت کار می کنیم تا این مکان عالی برای کار باشد”، در دراز مدت بهتر خواهید بود.

ممکن است متوجه شوید که کارکنان شادتر و با انگیزه تری دارید – و استعفای بزرگ به طور کامل به مشکل دیگران تبدیل می شود.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.



[ad_2]