جکسون، خانم (WJTV) – بخش خدمات مصرف کننده دپارتمان بیمه می سی سی پی (MID) بیش از 7.3 میلیون دلار برای مصرف کنندگان در سال 2022 بازیابی کرد که تقریباً 90 درصد بیشتر از پول بازیابی شده در سال 2021 است.
مایک چانی، کمیسر بیمه گفت: «کارمندان من در سال 2022 بیش از 3 میلیون دلار بیشتر از سال 2021 بازیابی کردند. «هر پنی مهم است. میخواهم مطمئن شوم که از مردم میسیسیپی به خوبی مراقبت میشود. آنها باید حق بیمههایی را که برای آن پرداخت کردهاند و حقشان را دریافت کنند.»
خدمات مصرف کننده به مصرف کنندگان در مورد شکایات مربوط به شرکت های بیمه، تولید کنندگان و تنظیم کننده ها کمک می کند. در بسیاری از این موارد، مزایا به طور کامل پرداخت نشده یا اصلاً پرداخت نشده است. این بخش در سال 2022 نزدیک به 1200 شکایت را رسیدگی کرد.
چانی گفت: «این افزایش را می توان تا حدی به شکایات و تورم بیشتر نسبت داد. ما همچنین چندین بیمه نامه عمر از دست رفته به ارزش هر کدام بیش از 100000 دلار را بازیابی کردیم. تورم ممکن است باعث بالا رفتن هزینهها شده باشد – بهویژه وقتی حوزههایی مانند بیمه صاحبان خانه، بازیابی خودرو و آتشسوزی را در نظر بگیرید.