بهینه سازی کمپین محلی PPC شما



قبل از پرداختن به جزئیات بیشتر یک حساب PPC محلی (پرداخت به ازای هر کلیک) و چرایی اهمیت آن، باید بدانید که حساب PPC محلی چیست. این نوع حساب PPC مشتریان را در یک منطقه خاص هدف قرار می دهد.

PPC محلی استراتژی است که در آن از هدف گذاری جغرافیایی و کلمات کلیدی محلی استفاده می کنید. در حالی که ممکن است تصور کنید که فقط فروشگاه‌های محلی باید از این نوع کمپین استفاده کنند، همیشه اینطور نیست. حتی اگر فروشگاه‌هایی در سراسر جهان دارید، می‌توانید با کمپین PPC محلی به مشتریان بالقوه خدمات ارائه دهید و بفروشید.

چرا اجرای کمپین های محلی سازی شده PPC یک حرکت هوشمندانه است؟

به عنوان یک بازاریاب PPC، یکی از مسئولیت های اصلی شما بهینه سازی کمپین ها است. کلمه “بهینه سازی” ممکن است گسترده به نظر برسد. با این حال، نشان دهنده چندین تاکتیک است. حوزه اصلی تمرکز برای بهینه سازی، بهبود تعامل از طریق نرخ کلیک و در عین حال بهبود بازده هزینه تبلیغات از طریق سرنخ های فروش و معاملات است. همچنین بر این تمرکز دارد که هر دلار در بودجه PPC شما تا حد امکان پیش برود.

با کمپین‌های ملی بزرگ‌تر، یافتن مناطقی که هزینه‌های هدر رفته، مانند اهداف جغرافیایی، چالش برانگیز است. با این حال، در کمپین های محلی متمرکز بر لیزر، شناسایی و جلوگیری از ناکارآمدی ها بسیار آسان تر است. اگر بودجه کمی دارید و نمی توانید دلارهای بازاریابی خود را صرف کلیک کنید، باید آنچه را که کار می کند بهینه کنید.

بهینه سازی برای PPC محلی

راه اصلی برای بهینه‌سازی کمپین‌ها برای PPC محلی، تمرکز بر عملکرد مبتنی بر یک منطقه جغرافیایی خاص است. معمولاً اگر وارد داده ها شوید، می توانید این فرصت ها را پیدا کنید. حتی می‌توانید از گزارش‌دهی موقعیت مکانی در Google Ads برای اطلاعات بیشتر در مورد مکان‌های هدفمند و منطبق استفاده کنید.

وقت گذاشتن برای بررسی گزارش‌های موقعیت مکانی به شما کمک می‌کند حوزه‌های جدیدی از DMA یا کدهای پستی منجر به نتایج را پیدا کنید، که به شما در بهبود پیشنهادات و افزایش ترافیک کمک می‌کند. همچنین می‌توانید مناطقی را که هزینه‌های PPC شما را هدر می‌دهند و باعث ایجاد تبدیل نمی‌شوند، از کمپین خود حذف کنید. همچنین می‌توانید در Google Ads به گزارش فاصله دسترسی داشته باشید، که نشان می‌دهد فاصله شما با موقعیت مکانی شما بر عملکرد تبلیغات جستجوی شما تأثیر می‌گذارد.

برخی از دلایل خاصی که باید برای مکان در کمپین های PPC خود بهینه سازی کنید عبارتند از:

  • 30٪ از جستجوها برای چیزی در یک مکان مشخص منجر به خرید می شود.
  • 93 درصد از آمریکایی ها برای یافتن یک کسب و کار محلی به صورت آنلاین جستجو می کنند
  • تقریباً 33 درصد از تمام جستجوهای انجام شده در دستگاه های تلفن همراه مبتنی بر مکان هستند

با این حال، به خاطر داشته باشید که کمپین های محلی بیشتر از تنظیمات مکان هستند. با این حال، عوامل بزرگی که به عملکرد کمک می کنند از طریق کلمات کلیدی محلی در نظر گرفته شده اند.

همانطور که می بینید، بهینه سازی کمپین های PPC برای اهداف محلی، مجموعه ای از مزایای را به همراه خواهد داشت. این را در ذهن داشته باشید که به سمت جلو حرکت کنید، که به شما کمک می کند تا بهترین استفاده را از کمپین های محلی خود ببرید. این به شما کمک می کند تا در دراز مدت به موفقیت بیشتری دست یابید.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.