بنیانگذار Urban Skin Rx: چگونه یک برند فراگیر اعتماد مردم ایجاد کنیم

[ad_1]

بنیانگذار و مدیر عامل Urban Skin Rx سفر خود را با بودجه بازاریابی 1500 دلاری و تمایل به درمان جوامعی که مدتها توسط صنعت زیبایی نادیده گرفته شده بودند آغاز کرد.

اوایل دهه 2000 بود که ریچل راف در مطب کایروپراکتیک به عنوان یک متخصص زیبایی پزشکی مجاز کار می کرد و شروع به تمرکز بر خدمات و درمان هایی برای پوست های عمیق تر کرد. او این تمایل را به یک برند مراقبت از پوست بالینی تبدیل کرد که اکنون در بیش از 10000 مکان در سراسر ایالات متحده فروخته می شود.

راف می‌گوید: «من فهمیدم که این تماس من است. “این چیزی بود که می‌توانستم اشتیاق خود را برای کمک به مردم در ظاهر و ظاهرشان انجام دهم، اما همچنین می‌توانم تفاوتی را در جهان از نظر اختلاف واقعی ایجاد کنم که منصفانه نیست و می‌توانم به ایجاد یک تغییر کمک کنم. تفاوت با.” راف در یکی از شرکت های اخیر صحبت کرد. مصاحبه پخش شده با بئاتریس دیکسون، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت Honey Pot، تجارت بهداشت زنانه مستقر در آتلانتا، یک تجارت بهداشت زنانه در آتلانتا.

این بودجه اولیه 1500 دلاری صرف پخش رادیویی در ایستگاه رادیویی R&B محلی شد. این درس مهمی در مورد ایجاد پایگاه مشتری به راف آموخت:

او می‌گوید: «مشتریانتان را بیابید و آنجا باشید. فوراً روی ابزاری سرمایه‌گذاری کنید تا بدانید مصرف‌کننده شما کیست و سعی کنید تا آنجا که ممکن است با آنها روبرو شوید».

در سال 2006، راف اسپای پزشکی Urban Skin Solutions را در شارلوت، NC تاسیس کرد و در سال‌های بعد، فرصت‌های بیشتری را در صنعت زیبایی مشاهده کرد. این منجر به تصمیم او برای یافتن خط مراقبت از پوست Urban Skin Rx در سال 2010 شد. راف می‌دانست که محصولی دارد که مصرف‌کنندگان می‌خواهند و او می‌دانست که مصرف‌کنندگان را کجا پیدا کند، اما باید بفهمد که چگونه آنها را به اعتماد به برندش وادار کند.

راف می‌گوید: «مردم خواهان اصالت هستند و هیچ چیز مانند ملاقات رو در رو با مشتری نیست که تجربه کسب و کار شما را به آنها نشان دهد. “می دانستم که اگر یک بار تو را مجبور به امتحانش کنم، احتمال اینکه برگردی.” او می گوید که این منجر به هدایا و تخفیف های زیادی شد که منجر به رشد و اعتماد شد. زمانی که خواننده، رقصنده، خواننده رپ، و بازیگر Teyana Taylor در مورد نوار پاک کننده یکنواخت Urban Skin Rx پستی منتشر کرد، ایمان راف به محصولاتش و خودش در نهایت مفید بود.

در یک روز و نیم بعد، آنها محصولی به ارزش 200000 دلار فروختند. سپس، او توانست Urban Skin Rx خود را وارد Target کند. Ulta، Walmart، HSN، و QVC دنبال شدند. او می‌گوید: «آنها فقط به کسی نیاز داشتند که بگوید، خوب، آنها یک تجارت واقعی هستند.

[ad_2]