[ad_1]
یک مطالعه اخیر بر اساس بینش بیش از 9000 مصرف کننده و تجزیه و تحلیل فعالیت در بیش از 1200 سایت برند و خرده فروش نشان داد که وقتی صحبت از بررسی آنلاین محصول می شود، اکثر مصرف کنندگان به نظرات بیش از حجم ارزش می دهند.
شصت و چهار درصد به احتمال زیاد محصولی را با بررسیهای کمتر و جدیدتر خریداری میکنند تا محصولی که دارای حجم بیشتری از بررسیهای قدیمیتر از سه ماه است. حفظ نظرات جدید در هنگام جذب مشتریان جدید اهمیت بیشتری پیدا می کند. 86 درصد از خریداران می گویند که بررسی بررسی ها هنگام در نظر گرفتن محصول یا برندی که قبلاً خریداری نکرده اند مهم تر است.
با بررسیهایی که به شدت تصمیمات خرید خریداران آنلاین را مطلع میکنند، چه راههایی وجود دارد که مارکها میتوانند مشتریان را تشویق کنند تا نظرات خود را بنویسند؟
اجازه دهید کد QR راهنمای آنها باشد
بازگشت کد QR واقعی است و شما باید از آن برای هدایت تجارت و بررسی محصول استفاده کنید. حتی زمانی که شخصی تمایل دارد نظر خود را ترک کند، یکی از دلایل اصلی که این کار را انجام نمی دهد این است که این کار مستلزم اقدامات اضافی است که زمان، انگیزه یا تمایلی برای برداشتن ندارد. بنابراین، کار را برای آنها آسان کنید.
نکته زیبا در مورد کدهای QR این است که تولید آنها ساده است. و هنگامی که این کار را انجام دادید، می توانید آنها را در هر وثیقه دیجیتال یا فیزیکی که می خواهید – وب سایت ها، ایمیل ها، رسانه های اجتماعی، بسته بندی محصول – قرار دهید. کدهای QR را با قرار دادن آنها در جلو و مرکز در نقاط تماس مختلف در طول سفر مشتری در دسترس قرار دهید و آنها را با تماسهای جذاب برای ارائه نظرات ساده، سریع و بدون درز جفت کنید.
نترسید که با آن کمی سرگرم شوید. میتوانید یک کد QR را با شبیهسازی لوگوی خود، ترکیب رنگهای برندتان و دیگر انتخابهای طراحی سفارشی کنید. فقط خیلی دیوانه نشوید – به یاد داشته باشید، هنوز هم می خواهید مردم بتوانند کد را اسکن کنند.
ارزش آن را داشته باشد
حقیقت این است که هست خیلی سخت است که مصرف کنندگان را مجبور به انجام هر نوع اقدامی بدون ارائه چیزی در ازای آنها کنیم. این هم درست است که با عسل می توانید مگس های بیشتری صید کنید. به مشتریان نشان دهید که برای زمان و تجربه آنها ارزش قائل هستید و در ازای به اشتراک گذاشتن افکار و نظرات آنها با جامعه آنلاین خود، چیزی به آنها پیشنهاد می دهید.
ترفند این است که تعادل مناسبی را برای پاداشی ایجاد کنید که به اندازه کافی فریبنده است که ارزش هزینه ورود را داشته باشد. در این مورد، یک بررسی یک مانع بسیار کم برای ورود است، بنابراین لازم نیست که یک آیتم بلیط بزرگ باشد. پیشنهادهایی مانند اعتبار برای خریدهای آینده، امتیاز برنامه وفاداری مشتری، یا ثبت نام در قرعه کشی جایزه بزرگتر را در نظر بگیرید.
ارائه مشوقها نه تنها مشتریان بیشتری را برای نظرات خود جذب میکند، بلکه نقطه تعامل دیگری برای بهبود تجربه آنها و ایجاد لحظهای است که آنها را بیشتر با برند شما پیوند میدهد.
بررسی کیفیت را در اولویت قرار دهید
همه بررسی ها با هم برابر نیستند و این فقط مربوط به زمان بندی نیست. ماه گذشته، گوگل بهروزرسانیای را اعلام کرد که بر اساس آن بررسیهای محصول باید معیارهای سختگیرانهتری را داشته باشند تا در نتایج جستجو بالاتر ظاهر شوند. برای به دست آوردن آن رتبهبندیهای کیفی، نظرات باید توسط افرادی نوشته شود که واقعاً از محصول استفاده کردهاند، جزئیات عمیق ارائه کنند، اطلاعات منحصربهفردی فراتر از آنچه سازنده ارائه میدهد (به عنوان مثال، عکس، ویدیو، صدا و غیره) باشد. می تواند توضیح دهد که چه چیزی آن را از سایر محصولات متمایز می کند، همراه با معیارهای دیگر.
به طور خلاصه، شما می خواهید نظرات خود را از مشتریان واقعی دریافت کنید. ناگفته نماند که تشویق نقدهای جعلی به هر شکلی کار بدی است، اما ممکن است بدون در نظر گرفتن آنها، آنها را دریافت کنید. اگر بررسیها برای کسبوکار شما مهم هستند، باید فرآیندی برای بررسی و جلوگیری از موارد جعلی در نظر بگیرید.
صرف نظر از نحوه دریافت نظرات، هرگز نظرات مثبت را دعوت یا تشویق نکنید. در واقع، در بررسی های منفی یا انتقادی به دنبال فرصت باشید، چه این به معنای تعامل با مصرف کنندگانی باشد که تجربیات خود را به اشتراک گذاشته اند یا از بازخورد آنها برای شناسایی راه هایی برای بهبود محصولات یا خدمات استفاده کنید.
بین سرکوب گوگل و توجه بیشتر مصرف کنندگان به روز، ارزش زیادی برای اصالت قائل می شود. امتیاز بالا مطمئناً مشتریان را به سمت خود جذب می کند، اما بدون یک جریان ثابت از بررسی های اخیر، حتی پنج ستاره نیز در نهایت از بین خواهند رفت.
[ad_2]