[ad_1]
انبوهی از پیامهای Slack ممکن است برای کسانی که در چند سال گذشته از راه دور بودهاند دلهرهآور بوده باشد، اما این دفتر نیز میدان مین حواسپرتی را برای کسانی که به دفتر بازمیگردند ارائه میکند.
طبق یک نظرسنجی جدید از وب سایت بازی Solitaired، از پیمایش در جلسات وسط روز گرفته تا مکالمات آب سرد با همکاران، کار کردن دوباره در یک دفتر باید چیزی شبیه به یک شوک فرهنگی برای کارگران باشد. این نظرسنجی که شامل بیش از 1500 پاسخدهنده از راه دور یا حضوری مستقر در ایالات متحده بود، خاطرنشان کرد که وقفههای محل کار برای 25 درصد از پاسخدهندگان، حواسپرتی شماره یک است. این نظرسنجی در اوایل اسفندماه سال جاری انجام شد.
در حالی که اجتماعی شدن واقعاً چیز خوبی است، می تواند تا حدودی برای کسانی که خارج از عمل بوده اند آزاردهنده باشد – و خود صاحبان مشاغل باید از تضاد داخلی آگاه باشند.
امبر کلایتون، مدیر ارشد مرکز دانش منابع انسانی انجمن مدیریت منابع انسانی، که در الکساندریا، ویرجینیا مستقر است، می گوید: آنها می توانند آداب مناسب را به کارگران یادآوری کنند و به آنها فضایی برای سازگاری مجدد بدهند. او به نمونه ای از همکار اشاره می کند که می خواهد در یک زمان نامناسب به او برسد.
او میگوید: «شاید بخواهید مودبانه نشان دهید که سعی میکنید دوباره با حضور در دفتر سازگار شوید و به جای آن چیزی برای صحبت یا استراحت قهوه ترتیب دهید تا وقتی میخواهید کار کنید، حرف شما را قطع نکنند.» توصیه می کند.
کلایتون به سایر عوامل حواسپرتی نیز اشاره میکند که فراتر از افراد هستند – مانند صداهای ساختوساز یا قطع برق. و تمرینات آتش نشانی را فراموش نکنید.
هنگامی که کارگران به دفتر باز می گردند، باید جریان کار خود را در محیطی بین همتایان خود پیکربندی کنند. گروهی از کارآفرینان شورای کارآفرینان جوان قبلاً در پستی برای Inc.com که شرکتها مناطق آرام و همچنین انواع فضاهای کاری و فرآیند ارتباطات اداری را تعیین میکنند که میتواند به افزایش بهرهوری در یک دفتر باز پر سر و صدا کمک کند. اجازه دادن به کارگران برای رزرو اتاق برای تماس های زیاد نیز عاقلانه است. و البته، “قانون هدفون” وجود دارد. اگر کسی را دیدید که هدفون به سر دارد، به جای قطع کردن آن، به او پیام آنلاین بفرستید. هیچ کس دوست ندارد وقتی در منطقه است، به مکالمه کشیده شود.
[ad_2]