به Inc.’s خوش آمدید پروژه بنیانگذاران پادکست با الکسا فون توبل، جایی که ما داستانهایی از جرات، الهام و انگیزه را برای شما به ارمغان میآوریم که کارآفرینان آینده را تعریف میکنند. هر هفته، کتاب بازی حرفهای بنیانگذاران را بررسی میکنیم و کشف میکنیم که چه چیزی باعث میشود که آنها تیک بزنند. در قسمت این هفته:
در سراسر جهان، ما در حال جمع آوری مجموعه ای از داده های مراقبت های بهداشتی هستیم که اگر به درستی از آنها استفاده شود، می تواند به شدت نتایج بیماران را بهبود بخشد. این فلسفه پشت کومودو هلث است که از بینش های مبتنی بر داده برای بهینه سازی ارتباط بین بازیگران کلیدی مراقبت های بهداشتی، از جمله تولیدکنندگان دارو، شرکت های بیمه و سایر استارت آپ ها استفاده می کند. این شرکت که ارزش آن بیش از 30 میلیارد دلار است، توسط Arif Nathoo، MD، در سال 2014، پس از ترک یک موقعیت اجرایی در McKinsey به منظور تمرکز بر رویکرد مستقیم تر برای مبارزه با بیماری، تأسیس شد. Nathoo به اشتراک میگذارد که چرا کووید نقطه عطفی در استفاده از دادههای مراقبتهای بهداشتی بود، چرا آینده مراقبتهای بهداشتی کاملاً بر روی بیمار متمرکز خواهد شد و چگونه او در سال گذشته موفق شد افراد بیشتری را نسبت به هفت سال اول زندگی کومودو استخدام کند.