ایالت پس از خاتمه وکالت، سپرده های رفاهی را که مدت ها انتظارش را می کشید به تعویق انداخت

[ad_1]

می سی سی پی بازجویی خود از متهمان پرونده مدنی وزارت رفاه را به تعویق می اندازد – تحولی غیرقابل تعجب پس از برکناری ناگهانی وکیل خصوصی پرونده و فرماندار. اظهارات ولرم اخیر تیت ریوز در مورد این دعوی قضایی.

این شکایت که در ماه مه ارائه شد، در حال حاضر تلاش می کند تا 24 میلیون دلار از بودجه کمک هزینه نادرست فدرال را از 38 فرد یا شرکتی که از این بودجه بهره مند شده اند، از جمله برت فاور، اسطوره NFL، سه کشتی گیر بازنشسته WWE، و دو بازیکن سابق فوتبال دیگر، جبران کند. برد پیگوت، وکیلی که این شکایت را مطرح کرد، اخیراً برای 13 نفر بین اوت و نوامبر واریز وجه را برنامه ریزی کرده بود.

طبق ممیزی‌های مستقل، انتظار می‌رفت این واریز‌ها اولین بازجویی عمومی از افرادی باشد که حداقل ۷۷ میلیون دلار از بودجه رفاهی فدرال را از نیازمندان منحرف کرده‌اند، از زمانی که این رسوایی بیش از دو سال پیش منتشر شد.

چهار نفر از شش نفری که در سال 2020 به اتهامات جنایی مرتبط با این طرح دستگیر شده اند، به گناه خود اعتراف کرده اند، به این معنی که محاکمه ای نخواهند داشت، در حالی که دو نفر باقی مانده به احتمال زیاد همچنان به دنبال توافقنامه اقرار هستند.

تحقیقات فدرال در حال انجام است، اما دعوای مدنی که با آزادی عمل بیشتری برای جمع‌آوری اطلاعات همراه است، این پتانسیل را دارد که پاسخ‌های بسیار بیشتری را نسبت به پرونده‌های جنایی برای مردم ارائه کند.

“همانطور که احتمالا می دانید، MDHS در حال آوردن وکیل خارجی جدید است تا به عنوان وکیل اصلی شاکی فعالیت کند. برد پیگوت دیگر نماینده MDHS نیست… با توجه به این پیشرفت، MDHS از من درخواست کرد که این بررسی را به تعویق بیندازم. استفان شلور، دستیار دادستان کل، روز سه شنبه به وکلای متهمان پرونده نوشت. “همه تنظیمات رسوب گذاری فعلی توسط MDHS به تعویق افتاده و بلافاصله اعمال می شود.”

MDHS به طور علنی اعلام نکرد که به دنبال وکیل خارجی جدید است تا زمانی که به پیگوت گفت که دیگر روی این پرونده کار نخواهد کرد، و این نشان می دهد که آژانس از قبل تصمیمی برای انتقال به مشاور دیگر اتخاذ نکرده است.

MDHS در بیانیه ای در 23 ژوئیه گفت: «در حالی که MDHS در نظر داشت قرارداد دیگری برای پیگوت برای ادامه نمایندگی MDHS منعقد کند، به پیگوت در روز جمعه اطلاع داده شد که MDHS به سادگی اجازه می دهد قرارداد فعلی او منقضی شود و قرارداد دیگری منعقد نخواهد کرد. پس از انتشار خبر برکناری پیگوت.

در صحبت با خبرنگاران روز پنجشنبه، ریوز خود را وارد پرونده مدنی MDHS کرد و توضیح داد که چگونه ایالت چه کسانی را به عنوان متهم انتخاب می کند. MDHS و Pigott در ابتدا می خواستند از بنیاد ورزشی دانشگاه می سی سی پی جنوبی شکایت کنند که 5 میلیون دلار پول TANF برای ساخت یک استادیوم والیبال در محوطه دانشگاه از طرف فاور دریافت کرد. اما دفتر فرماندار به پیگوت دستور داد تا پیش از طرح شکایت، USM را حذف کند.

زمانی که پیگوت بنیاد ورزشی را به دلیل ارتباطش با چهره های پرونده و همچنین با فرماندار سابق احضار کرد. فیل برایانت و همسرش دبورا برایانت، آن زمان بود که آژانس او ​​را کنسرو کرد.

در بیانیه باب اندرسون، مدیر MDHS آمده است که تصمیم برای تغییر وکیل “هیچ تغییری را در تعهد MDHS برای بازیابی این وجوه TANF برای مالیات دهندگان نشان نمی دهد.”

در بیانیه جدید چهارشنبه، MDHS گفت که برای استخدام وکیل یا شرکت حقوقی دیگری که باید توسط دادستانی کل تأیید شود، “فعالانه کار می کند”.

در بیانیه آمده است: «به محض ایجاد، MDHS انتظار دارد که به روشی سریع با پرونده مدنی، از جمله بازنشانی سپرده‌ها در برنامه‌ای که پس از انتخاب و حفظ مشاور جدید توسط آژانس تعیین می‌شود، پیش برود».

آژانس هیچ جدول زمانی برای حفظ وکیل جدید ارائه نکرده است جز اینکه “امیدواریم به زودی وکیل جدیدی را در اختیار بگیریم.”

در 25 ژوئیه، اندرسون یک ایمیل با بیانیه اصلی رسانه ای آژانس به کارکنان خود ارسال کرد.

او در ایمیلی که توسط می سی سی پی به دست آمده است، گفت: “من می خواستم شما از موقعیت آژانس همانطور که در بیانیه مطبوعاتی ما ذکر شد بهره مند شوید. من این را با روحیه تلاش های مداوم خود برای شفافیت کامل به عنوان مدیر اجرایی شما با شما به اشتراک می گذارم.” امروز.

این مقاله برای اولین بار در می سی سی پی امروز ظاهر شد و در اینجا با مجوز Creative Commons بازنشر شد.

[ad_2]

Leave a reply