اگر در مالیات کسب و کار خود اشتباه می کنید چه باید کرد؟



فهمیدن اینکه اشتباهی در اظهارنامه مالیاتی کسب و کار خود مرتکب شده‌اید، می‌تواند باعث استرس زیادی برای کارآفرینان شود. به لطف افزایش بهره و جریمه ها، شکست در گرفتن یا اصلاح اشتباه می تواند منجر به یک صورت حساب معوق شود که به بدهی مالیاتی تبدیل می شود. بسته به شدت خطا، اشتباهات مالیاتی حتی می تواند دوام کسب و کار شما را به خطر بیندازد.

خوشبختانه، IRS درک می کند که اشتباهات اتفاق می افتد و راه هایی را برای شما فراهم می کند تا اشتباهات مالیاتی را اصلاح کنید و در عین حال هزینه و خطر را به حداقل برسانید.

بدانید کدام اشتباهات مالیاتی باید اصلاح شوند.

همه اشتباهات مالیاتی نیازی به اصلاح ندارند. به طور کلی، اگر اشتباهی بر بدهی مالیاتی شما تأثیری نداشته باشد، نیازی به اصلاح ندارد. اشتباهات ریاضی نیز نیازی به اصلاح ندارند. IRS محاسبات شما را بررسی می کند و در صورت نیاز آنها را به روز می کند. با این حال، اگر محاسبه اشتباه منجر به بدهی مالیاتی بالاتری شود، بهتر است آن را زودتر دریافت کنید تا بتوانید کل مبلغ را قبل از تعلق سود و جریمه پرداخت کنید.

از سوی دیگر، اشتباهات مالیاتی جدی تر، شما را ملزم به ارائه یک اظهارنامه تجاری اصلاح شده می کند. این اشتباهات شامل استفاده از فرم مالیاتی اشتباه برای ساختار کسب و کار شما، ادعای نامناسب اعتبارات مالیاتی یا گزارش نکردن تمام درآمد شما است.

دلیل دیگر برای اصلاح اظهارنامه مالیاتی این است که از درخواست اعتبار مالیاتی کسب و کار کوچک غفلت کرده اید که می تواند در هزینه سازمان شما صرفه جویی کند. در این موارد، شانس تغییر پرونده شما می تواند به عنوان یک فرصت به نظر برسد تا یک بار. با این حال، به خاطر داشته باشید که IRS به طور خودکار این اشتباهات را علامت گذاری نمی کند. در عوض، برای بررسی کامل بودن اعتبارات مالیاتی و کسورات خود باید به دانش خود یا یک متخصص مالیاتی تکیه کنید.

نحوه ثبت اظهارنامه اصلاحی را بدانید.

اگر IRS اشتباهی را در اظهارنامه مالیاتی کسب و کارتان به شما اطلاع داد، نترسید. به سادگی اظهارنامه اصلاح شده خود را تا مهلت اعلام شده خود تکمیل کنید.

فرمی که برای تهیه بازده اصلاح شده خود استفاده می کنید به ساختار کسب و کار شما بستگی دارد. مالکان انفرادی و LLCهای تک عضوی از فرم 1040X استفاده خواهند کرد. شرکت ها و شرکت های S به ترتیب از Form 1120X و Form 1120S استفاده خواهند کرد. فرم 1065X برای شراکت ها و LLC های چند عضوه است.

صرف نظر از فرمی که استفاده می کنید، اظهارنامه های اصلاح شده را نمی توان به صورت الکترونیکی ثبت کرد. برای هر سالی که می‌خواهید اصلاح کنید، باید یک برگه گزارش جداگانه پست کنید.

شما می توانید بلافاصله پس از ثبت اظهارنامه مالیاتی یا حداکثر تا سه سال پس از آن، اظهارنامه مالیاتی را اصلاح کنید. به طور کلی، متخصصان مالیاتی توصیه می کنند تا زمانی که IRS اظهارنامه اصلی شما را پردازش کند، برای ثبت اصلاحیه صبر کنید. اگر کسب و کار شما به دلیل یک خطا مستحق بازپرداخت بیشتر است، باید منتظر بمانید تا بازپرداخت اصلی خود را دریافت کنید. با این حال، اگر اشتباه شما به این معنی است که مالیات بیشتری بدهکار هستید، برای جلوگیری از هزینه های اضافی، مبلغ اضافی را در اسرع وقت بپردازید.

هنگام تهیه اظهارنامه اصلاح شده خود، باید هر اشتباهی را در پرونده اصلی اصلاح کنید. این بدان معنی است که شما نمی توانید به سادگی یک اعتبار مالیاتی اضافی را مطالبه کنید و در عین حال جزئیاتی را که باعث افزایش بدهی شما می شود را کنار بگذارید.

بدانید چه زمانی یک متخصص مالیاتی را بیاورید.

اگر در مورد اشتباهات مالیاتی در اظهارنامه کسب و کار کوچک خود نگران هستید، همکاری با یک حسابدار مالیاتی واجد شرایط ممکن است ساده ترین راه برای آسودگی خاطر باشد. متخصصان مالیاتی می توانند پرونده های قبلی را از نظر اشتباهات بررسی کنند، اظهارنامه های اصلاح شده را از طرف شما تهیه کنند و به ایجاد فرآیندهایی در کسب و کار شما کمک کنند که از پیشروی اشتباهات جلوگیری کند. بسیاری از کارآفرینان این گزینه را دوست دارند زیرا ریسک آنها را کاهش می دهد و وظیفه تجزیه و تحلیل اظهارنامه های مالیاتی پیچیده را از بشقاب آنها خارج می کند.

با این حال، مواردی وجود دارد که بازنگری پرونده‌های شما ممکن است منطقی باشد – به عنوان مثال، اگر بازگشت شما ساده و خطا ساده بود. اگر گزینه DIY را ترجیح می دهید، سعی کنید سیستمی را با ابزارهای خاص برای مالیات کسب و کار انتخاب کنید تا مطمئن شوید پرونده شما تا حد امکان دقیق است.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.