اکثر آگهی های شغلی وحشتناک هستند. این VC دارای 5 نکته برای متمایز کردن شماست



چند ماه پیش، زمانی که بحث در مورد استعفای بزرگ در اوج بود، محققان هاروارد دریافتند که شرکت‌ها میلیون‌ها متقاضی واجد شرایط را رد می‌کنند. چرا؟ بیشتر به این دلیل که آگهی‌های شغلی آن‌ها آنقدر مملو از الزامات نامربوط و قدیمی بود که نرم‌افزار غربالگری تعداد زیادی نامزد را که می‌توانستند کار را به خوبی انجام دهند، حذف کرد.

و این تنها راهی نیست که بسیاری از تبلیغات شغلی وحشتناک هستند. همچنین شرکت‌ها به دلیل استفاده از زبان جنسیتی در آگهی‌های شغلی که زنان را از درخواست منصرف می‌کند، فراخوانده شده‌اند. و همانطور که بسیاری از ما به طور مستقیم تجربه کرده ایم، بسیاری از آنها به طرز باورنکردنی کسل کننده هستند. یا به عنوان اولیویا موریکی از شرکای شرکت برتر VC Andreessen Horowitz، اخیراً در توییتر آن را منتشر کرده است: “شرح های شغلی معمولاً بسیار خشک هستند. نوار روی زمین است.”

این هم خبر خوب و هم بد است. خبر بد این است که آگهی‌های شغلی شما همانطور که در حال حاضر نوشته شده‌اند احتمالاً به اندازه میانگین افتضاح هستند. خبر خوب این است که چند ترفند ساده می‌تواند آن‌ها را به اندازه‌ای بهبود بخشد که به طور چشمگیری از جمعیت متوسط ​​متمایز شود. که در تاپیک اخیر او در توییتر، مور چندین پیشنهاد ارائه می دهد.

1. یک «درباره ما» بهتر بنویسید.

هدف شما از معرفی شرکت ارائه توضیحی جامع (اما به طرز دردناکی کسل کننده) در مورد تمام جزئیات کسب و کارتان نیست. این برای این است که مردم در مورد دورنمای همکاری با شما هیجان زده شوند.

مور توصیه می کند: “هنگامی که “درباره ما” می نویسید، سعی کنید پاسخ دهید: چه چیزی باعث می شود مردم درباره کار در اینجا به خود ببالند؟ نامزدها می خواهند بفهمند چه چیزی شرکت را خاص می کند و چرا کار معنادار است.” او به تبلیغی از شرکت امنیت وب Cloudflare اشاره می کند که این شرکت را به عنوان مثال خوبی توصیف می کند: “ما فقط یک شرکت فناوری بسیار جاه طلب و در مقیاس بزرگ نیستیم. ما یک شرکت فناوری بسیار جاه طلب و در مقیاس بزرگ هستیم. با روح.”

2. مشخصاتی را در مورد فرآیند مصاحبه ارائه دهید.

“در مورد آنچه که نامزدها می توانند از فرآیند استخدام انتظار داشته باشند، و اینکه جدول زمانی چگونه به نظر می رسد، دقیق باشید. این نشان می دهد که شما سازماندهی شده اید، می دانید به دنبال چه هستید و به زمان آنها احترام می گذارید. این یک نفس تازه برای اکثر کاندیداها است. ” مور اصرار دارد. مراحلی را که نامزدهای موفق باید طی کنند و زمان مورد انتظار برای هر کدام را فهرست کنید.

3. به کاندیداها کمک کنید تا خودشان را انتخاب کنند.

بررسی درخواست‌های نامزدهایی که برای این نقش مناسب هستند، هم وقت شما و هم برای نامزدها را تلف می‌کند. پس چرا همه را از دردسر نجات ندهید و در مورد کارهایی که این شغل خاص انجام می دهد و چه چیزی ارائه نمی دهد، آگاه نباشید.

یادداشت می‌کند: “لازم نیست تمام بخش‌های غیر جذاب را به اشتراک بگذارید! اما به کاندیداها کمک کنید تا بفهمند چه چیزی در این نقش است. این باعث صرفه‌جویی در وقت شما می‌شود (پس از پیشنهاد، یا بدتر از آن، پس از شروع)،” مور او ارائه می دهد یک مثال خوب از شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر 776 که دقیقاً آنچه را که شغل نیست مشخص می کند (یعنی یک پله برای یک موقعیت سرمایه گذاری، فرصتی برای ایجاد تیم خود).

4. فعالانه نامزدها را مطرح کنید.

به نظر می‌رسد که این کار بی‌معنی است، اما حتی در زمانی که کارمندان به طور فزاینده‌ای در مورد محل کار خود حساس هستند، شرکت‌ها به اندازه کافی در مورد مزایای امضای قرارداد به عنوان یک کارمند صریح نیستند.

“در این بازار، مردم گزینه‌هایی دارند – و می‌خواهند بفهمند که این نقش چگونه با اهداف شغلی آنها مطابقت دارد. چه چیزی یاد خواهند گرفت؟ چه مهارت‌هایی را توسعه خواهند داد؟ برای انجام چه کاری آماده خواهند بود؟” توییت های مور (تحقیق از اهمیت انتقال واضح پیشرفت شغلی حمایت می کند.)

5. کمی شخصیت نشان دهید.

احتمالاً به من و مور نیاز ندارید که به شما بگوییم که اکثر آگهی‌های شغلی مانند نان تست یک روزه هستند. مور دستور می دهد، به جای آزمایش عزم نامزدها برای پافشاری از طریق کسالت، “شما می توانید با غافلگیر کردن افراد و ایجاد لبخند در آنها متمایز شوید.” تبلیغی پر از جناس برای پلتفرم رستوران Toast به عنوان یک مثال خوب

آیا آگهی های شغلی شرکت شما از پنج اصل مور پیروی می کند؟ در غیر این صورت، ممکن است زمان آن فرا رسیده باشد که ویرایش دیگری به آنها بدهید.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.