[ad_1]
روز پنجشنبه، اپل فیلم کوتاه جدیدی را به عنوان بخشی از کمپین “Apple at Work” منتشر کرد که محصولات و خدمات مختلف خود را برای مشاغل برجسته می کند. این تبلیغ گروهی متشکل از چهار کارمند را دنبال می کند که برای اولین بار در سال 2019 در قسمت “The Underdogs” اپل ظاهر شدند.
در آن ویدئو، گروه تحت الحمایه ویویان، رئیسی از جهنم بود، زیرا آنها سعی میکردند تنها در دو روز یک ارائه ارائه کنند. البته آنها این کار را با استفاده از مک و آیفون و انواع نرم افزارهای اپل انجام دادند. سال گذشته، این چهار نفر بازگشتند – آن زمان آنها از خانه کار می کردند. باز هم، ایده این بود که اپل تمام کارهایی را که برای همکاری نیاز دارید انجام دهد، حتی اگر در دفتر با هم نباشید.
اکنون، در جایی به نام «فرار از دفتر»، این چهار نفر با ویویان و خواستههایش کنار میآیند و تصمیم میگیرند که کار را ترک کنند. آنها با الهام از یک کیسه خواربارفروشی، کسب و کار خود را با ساخت کیف قوی تر و سازگار با محیط زیست راه اندازی کردند. بقیه ویدیو مملو از تماسهای FaceTime، مکالمات iMessage، اسلایدهای Keynote، واقعیت افزوده در iPad و سرعت دیوانهوار تلاش برای تبدیل یک ایده به یک تجارت است.
مانند پیشینیان خود، این مکان سرگرم کننده است. در این مورد، نگاهی الهامبخش، اگر نگوییم طنزآمیز ناشیانه به زندگی کارآفرینی است که تلاش میکند ایدهای را به یک تجارت راهاندازی کند. حتی اگر ویدیو به وضوح به این موضوع نگاه کند، اما واقعا خوب است.
این نقطه زمانی رخ میدهد که میلیونها نفر به عنوان بخشی از آنچه «استعفای بزرگ» نامیده میشود، شغل خود را ترک میکنند. وزارت کار می گوید 47 میلیون نفر در سال گذشته شغل خود را ترک کردند. دلایل زیادی برای این روند وجود دارد، اما نتیجه نهایی این است که بسیاری از مردم احتمالاً می توانند با افراد ضعیف در ویدیوی اپل ارتباط برقرار کنند.
یکی از جالبترین چیزها در مورد روند افرادی که از شغل خود دور میشوند، تعداد افرادی است که برای شروع یک کسبوکار کار را ترک میکنند. طبق آمار اداره سرشماری، سال گذشته 5.4 میلیون کسب و کار جدید راه اندازی شده است.
برای بسیاری از مردم، تنها چیزی که ترسناک تر از ترک شغلتان است، راه اندازی یک کسب و کار جدید است. حقیقت این است که راه اندازی یک کسب و کار واقعا سخت است. هیچ تضمینی وجود ندارد که تمام تلاشهای شما منجر به موفقیت شود، و بیشتر اوقات شما ساعتهای طولانی کار میکنید به این امید که ممکن است کسی را متقاعد کنید که برای هر چیزی که میفروشید به شما پول بدهد. اکثر مشاغل کوچک شکست می خورند.
فکر نمیکنم هیچ سوالی وجود داشته باشد که هر کارآفرین بتواند از تمام کمکهایی که میتواند دریافت کند استفاده کند. اپل می خواهد کمک کند.
اپل تلاش زیادی کرده است تا جهان را متقاعد کند که محصولات و خدماتش به هر شغلی که شما داشته باشید مناسب است. با توجه به اینکه اکثر مردم اپل را به عنوان خدماتی برای کسب و کارها نمی دانند، این چیز کمی نیست. وقتی صحبت از نرمافزار بهرهوری به میان میآید، آنها به مایکروسافت فکر میکنند، وقتی صحبت از ارتباطات به میان میآید، Slack، وقتی صحبت از ایمیل به میان میآید، گوگل و در مدیریت دادههای مشتریان به Salesforce فکر میکنند.
در عین حال، مک هرگز به این اندازه محبوب نبوده است و بیش از 1.5 میلیارد آیفون در حال استفاده است. این تعداد زیادی از مردم در حال حاضر از محصولات اپل استفاده می کنند، و بسیاری از آنها از آنها برای کار استفاده می کنند.
برای این منظور، این ویدئو کار بسیار خوبی را نشان می دهد که چگونه دستگاه ها و نرم افزارهای این شرکت “فقط کار می کنند”. این جلسه تیم را در تماسهای FaceTime، همکاری در صفحات گسترده Numbers و اسلایدهای Keynote نشان میدهد.
آنها پیام ها و فایل های AirDrop را ارسال می کنند. آنها از سیری برای ارسال پیام و تنظیم یادآوری استفاده می کنند. آنها دعوتنامه های تقویم را ارسال می کنند و با استفاده از FaceTime با افراد جدید مصاحبه می کنند. ما برای لحظه ای این واقعیت را کنار می گذاریم که من کسی را نمی شناسم که از طریق FaceTime جلسات کاری داشته باشد. در مورد بقیه ویدیو، کاملاً درست است که بقیه ابزارها تقریباً برای هر تجارت کوچکی عالی هستند.
من فکر میکنم این چیزی است که در مورد ویدیو فوقالعاده است – با چیزی که میلیونها نفر قبلاً تجربه میکنند مرتبط است. نه تنها این، بلکه این کار را به روشی خنده دار، الهام بخش، قابل ارتباط و مفید انجام می دهد. خیلی بهتر از این نمی شود.
[ad_2]