اسرار ارزش گذاری فروشگاه مشروب

[ad_1]

مشروب فروشی ها معمولاً گزینه ای عالی برای کارآفرینانی هستند که به مدیریت خرد علاقه ای ندارند، اما همیشه اینطور نیست. صاحبان فروشگاه های مشروب فروشی نباید این نکته را نادیده بگیرند که اداره این نوع شرکت ها به سازماندهی بسیار نزدیک تر، مهارت های خدمات مشتری قوی و کار تیمی خوب نسبت به سایر مشاغل نیاز دارد. فروشندگان و خریداران ارزش را بر اساس هزینه ها تعیین می کنند، اما این هزینه ها ارزش تجاری هیچ یک از طرفین را مشخص نمی کند. در این وبلاگ، نحوه ارزیابی ارزش کسب و کار الکل خود را پوشش خواهیم داد.

در برخی از ایالت ها، انتقال مجوز به ایالت دیگر نسبتا آسان است، اما در برخی دیگر، مجوزهای جدید مجاز نیستند و نمی توانید کسب و کار خود را بفروشید. در کالیفرنیا، برای فروش هر شکلی از الکل به یک مجوز معتبر الکل نیاز دارید. هزینه های درخواست و هزینه های سالانه بسته به نوع مجوز اعمال شده در کالیفرنیا متفاوت است. مجوزهای کالیفرنیا را می توان به دو دسته تقسیم کرد: عمومی و غیر عمومی.

مهم ترین عوامل در ارزش گذاری مشروب فروشی

  • مجوز عمومی: الکل سخت = در مجوز عمومی گنجانده شده است. انواع آن چیست؟ انواع 477.62 و 70 دارای مجوز عمومی هستند. انواع 41، 42 و 61 دارای مجوزهای غیر عمومی هستند.

  • هم کالیفرنیا و هم دولت فدرال مالیات غیر مستقیم بر مشروبات الکلی اعمال می کنند. مشروب فروشی های کالیفرنیا علاوه بر مالیات مالیات غیر مستقیم ایالتی، ملزم به پرداخت مالیات غیر مستقیم ایالتی 3.30 دلار به ازای هر گالن الکل هستند.

  • مدیریت مؤثر موجودی برای فروشگاه‌های مشروب سودآور حیاتی است تا صاحبان آن زمان از کار افتادن داشته باشند. اگر صاحبان کسب‌وکار می‌خواهند بیشتر دست و پا بزنند، باید یک سیستم مدیریت موجودی راه‌اندازی کنند و آن را با دقت نظارت کنند.

  • کتاب ها و سوابق باید مرتب باشند. صاحبان مشروب فروشی ها شهرت وحشتناکی در دنیای تجارت برای جعل اسناد دارند.

  • هزینه های موجودی – به خریداران بالقوه باید اطلاع داده شود که فروشگاه مشروب به عنوان مجموع ارزش شرکت و موجودی ارزش گذاری می شود و قیمت کل در حد بودجه است. آیا می‌دانستید که مشروب‌فروشی‌ها می‌توانند هر سال 8 تا 10 بار موجودی کالا را تغییر دهند؟ مطمئن شوید که فروش موجودی فعلی است، در غیر این صورت ممکن است در پرداخت برای اقلام سفارشی که به آنها نیاز ندارید گیر کرده باشید.

پس از مطالعه اطلاعات فوق، اکنون زمان آن رسیده است که روش های مختلف ارزش گذاری را بررسی کنیم.

روش های ارزش گذاری مشروب فروشی

بسته به شرایط فروش در مشروب فروشی، دلال فروشگاه انواع مختلف مشروب فروشی ها را ارزیابی می کند. رایج ترین روش های ارزیابی یک مشروب فروشی عبارتند از:

  • رویکرد مبتنی بر دارایی – این روش یک کسب و کار را به عنوان یک نگرانی دائمی ارزیابی می کند. لوازم و تجهیزات فروخته شده به مصرف کنندگان دارایی محسوب می شود. قیمت مناسب را با محاسبه ارزش بازار منصفانه تمام دارایی های خود تعیین می کند. این تنها زمانی انجام می شود که یک تجارت سودآور نباشد.
  • روش ورود به بازار – ارزش بازار فعلی کسب و کار با استفاده از فروش فروشگاه محاسبه می شود. اگرچه فروش یک کسب و کار معمول نیست، اما اگر فروشگاه الکل دیگری به تازگی حدود شش ماه فروخته باشد، این یک مرجع قوی در مورد ارزش بازار تجاری فعلی است.
  • رویکرد درآمد – تکنیک های ارزیابی درآمد، جریان نقدی یا مالک بهترین شکل ارزیابی شرکت است. برای تخمین قیمت خرید، بدهی موجود فروشگاه، حقوق و دستمزد ارسالی نقدی، سود، فروش، هزینه های خودسرانه، جریان نقدی و مازاد را بررسی کنید.

مشروب فروشی ها عمدتاً بر اساس درآمدشان ارزشمند هستند. سود اختیاری فروشنده (SDE)، سود مالک، سود تعدیل شده، و فرمول های دیگر برای ارزش گذاری فروشگاه های مشروب استفاده می شود.

سود اختیاری فروشنده (SDE): یک جریان نقدی استاندارد چندگانه که برای ارزش گذاری معاملات تجاری کوچک استفاده می شود، سود اختیاری فروشنده (SDE) است. با محاسبه سود عملیاتی کسب و کار قبل از کسر هزینه های پیش بینی شده که مالک جدید ممکن است متحمل نشود، شروع می شود. غرامت مالک، مخارج مالک و سایر هزینه‌ها، مانند هزینه‌های تجاری غیرمکرر یا نامرتبط، همگی نمونه‌هایی از این هزینه‌ها هستند. برای مشاهده اطلاعات بیشتر در مورد استهلاک، به Veristrat مراجعه کنید.

غذای آماده

شما باید بدانید که چگونه یک فروشگاه مشروب فروشی را در فرصتی که در حال معامله هستید، قیمت گذاری کنید. همه می خواهند ارزش پول نقد خود را بدست آورند و بعداً به عنوان خریدار یک تجارت سودآور را حفظ کنند. به عنوان یک فروشنده، شما باید بیشترین پول را برای سازمان خود به دست آورید، به ویژه با فرض اینکه قلب، روح و عرق خود را در آن صرف کرده اید. مشروب‌فروشی‌های خوب با ارتباطات تجاری قوی، گردش سهام بالا، کارگران قابل اعتماد، منابع موجود تازه‌سازی شده، و مجوز الکل با پوشش کامل، با پول نقد بیشتری به فروش می‌رسند.

این دیدگاه ها ممکن است متفاوت باشند، اما در نهایت به شما بستگی دارد که تعیین کنید چگونه مصالحه کنید و یک ترتیب مناسب برای خریدار و تاجر به دست آورید. هنگام تجزیه و تحلیل نحوه ارزش گذاری یک فروشگاه مشروب، به یاد داشته باشید که ارزش گذاری قانونی سازمان الکل یک صنعت است، نه یک علم.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

[ad_2]