[ad_1]
در مورد کارفرمایان شنیده اید که ابزارها و آموزش های مالی شخصی را برای کمک به کارکنان در حل مشکلات بازنشستگی ارائه می دهند. در مورد مسائل اجتماعی و سیاسی خاردار چطور؟
بله، آنها نیز در این مورد هستند. شرکت ها به طور فزاینده ای راه های خلاقانه ای برای کمک به کارکنان خود برای تبدیل شدن به شهروندان بهتر پیدا می کنند. مستقر در سانفرانسیسکو شرکت اشتراکگذاری سواری Lyft کدهای سواری رایگان یا با تخفیف را برای کمک به حضور مردم در نظرسنجی ارائه میدهد. استارباکس به نیروی کار خود کمک می کند تا درباره کنگره بیشتر بیاموزند، برای رای دادن ثبت نام کنند و بیشتر در جوامع محلی خود مشارکت کنند، از طریق پایگاه دیجیتالی خود که Starbucks Leadership Hub نام دارد.
کسبوکارهای کوچک نیز در روند هستند: Capital Canary، خارج از آرلینگتون، ویرجینیا، در سال 2017 شروع به تشویق کارگران برای مشارکت بیشتر در سطح محلی کرده است، اما از آن زمان تلاشهای خود را گسترش داده است. در حالی که شرکت توسعه نرم افزار با استخدام حدود 180 نفر با یک روز مشارکت مدنی در سال شروع به کار کرد، اکنون سه روز در سال را برای کارگران خود ارائه می دهد تا بتوانند سفر کنند یا در فعالیت های اجتماعی طولانی تر شرکت کنند. نمونه هایی از نحوه استفاده کارگران از این مزایا شامل ثبت نام رأی دهندگان، کار در کمپین ها یا داوطلب شدن در محل های رأی گیری است.
جب اوری، 41 ساله، که Canary Capital را در سال 2013 تأسیس کرد، میگوید: «این برای همیشه در DNA شرکت ما است که به مردم کمک کنیم در فرآیند مدنی مشارکت کنند.
به گفته استیون لوین، مدیر اتحاد مدنی، یک ائتلاف غیرحزبی، چالشهای اخیر برای دموکراسی آمریکایی – از حمله 6 ژانویه 2021 به ساختمان کنگره این کشور تا کاهش آموزش مدنی در مدارس – نیاز به مشارکت مدنی را برجسته کرده است. بیش از 1200 کسب و کار که برای تقویت دموکراسی کار می کنند. (توجه داشته باشید که شرکت شرکت مادر، Mansueto Ventures، یکی از اعضای این اتحاد است.)
لوین می گوید: «دموکراسی به اندازه مشارکت شهروندان ما در آن قوی است. از دیدگاه ما، امروزه به شرکت ها به عنوان یکی از مؤسسات مورد اعتماد نگاه می شود و وقتی به رابطه بین یک کارفرما و کارکنانش نگاه می کنید، این رابطه فوق العاده ارزشمند است.
درگیر شدن در جامعه یکی از راههای برجسته شدن یک کسبوکار در میان بحران نیروی کار است. هفتاد و شش درصد از مردم در مطالعه ای که در نوامبر 2018 منتشر شد، شرکت کردند گفت که آنها به احتمال زیاد در جایی کار می کنند که دموکراسی را ترویج می کند. و افزایش تعامل همچنین می تواند سود، تحقیق را افزایش دهد حاکی از. این به این دلیل است که مشارکت مدنی می تواند به ایجاد هدف در سازمان کمک کند – و بر اساس مطالعه ای که در سازمان ذکر شده است، تلاش های متنوع و مشارکت بیشتر می تواند سود را بین 46 تا 58 درصد افزایش دهد.
کتاب راهنمای اتحاد مدنی، که بهترین روشها، تحقیقات و نکات دیگر در مورد مشارکت مدنی را برای شرکتها بیان میکند.لوین می گوید: «در سراسر هیئت مدیره، یک فرصت واقعی برای متمایل شدن به این موضوع و برای کارفرمایان برای تعهد قوی برای جذب و حفظ استعدادها وجود دارد.
البته، همه اعضای تیم شما نمی خواهند شرکت کنند، و این اشکالی ندارد. فقط بعضی ها پایتخت قناری کارکنان از مزایای مشارکت مدنی آن استفاده می کنند. قبل از سیovid-19 ضربه، تقریباً 20 درصد از پایتخت قناری کارگران شرکت کرد. اوری میگوید که امیدوار است با افزایش سطح آسایش با حضور دوباره در کنار مردم، این تعداد افزایش یابد.
این نوع سود باید برای سازمان شما نیز معنادار باشد. اوری اضافه می کند که با توجه به تمرکز شرکت، ادغام روزهای مشارکت مدنی به طور طبیعی اتفاق افتاد. Capital Canary نرمافزاری را برای کسانی که در امور دولتی کار میکنند ایجاد میکند تا به تبدیل بینشها به قوانین و مقررات در حین حرکت در مجالس قانونگذاری و شوراهای شهر محلی کمک کند. این شرکت همچنین برای تسهیل روند تماس با مقامات منتخب و حمایت از تغییرات سیاست، فناوری ارائه می دهد.
در پایان روز، کارفرمایان زندگی کارمندان خود را با کمک به آنها برای خروج و رای دادن آسانتر میکنند – روندی که احتمالاً در اینجا باقی خواهد ماند. او میگوید: «مردم زمان زیادی را با شرکت خود میگذرانند – چه مجازی باشد چه حضوری – و من فکر میکنم که شما همچنان شرکتهایی را پیدا خواهید کرد که به دنبال راه درست برای تعامل هستند.
[ad_2]